Så länge det inte ligger ett gruskorn på vägen så går det nog bra.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
Nä usch, gillar inte det där med emblemlös grill. Tar helt bort identiteten på en bil. Kan ju vara vilken bil som helst nu. Sen föll fälgarna mig inte i smaken heller. Men en sån där med andra fälgar och originalgrill skulle vara fin att ha som glidarbil!
Jag älskar anonymiteten! Det får folk att börja prata och diskutera! Jag har bestämt mig för att köra emblemlöst fram, och så klart alla klisteremblem, men jag ska även ta bort knappen och lejonet på bakluckan. Less is more!
Peugeot 306 GTi -97 Bruksbil, på riktigt
Peugeot 306 GTi -97 Busbil
Peugeot 306 GTi -00 Inga planer?!
pät wrote:Nä usch, gillar inte det där med emblemlös grill. Tar helt bort identiteten på en bil. Kan ju vara vilken bil som helst nu. Sen föll fälgarna mig inte i smaken heller. Men en sån där med andra fälgar och originalgrill skulle vara fin att ha som glidarbil!
Emblemlöst <3
Håller dock med om fälgarna.
hedis wrote:Jag älskar anonymiteten! Det får folk att börja prata och diskutera! Jag har bestämt mig för att köra emblemlöst fram, och så klart alla klisteremblem, men jag ska även ta bort knappen och lejonet på bakluckan. Less is more!
pät wrote:Nä usch, gillar inte det där med emblemlös grill. Tar helt bort identiteten på en bil. Kan ju vara vilken bil som helst nu. Sen föll fälgarna mig inte i smaken heller. Men en sån där med andra fälgar och originalgrill skulle vara fin att ha som glidarbil!
Emblemlöst <3
Håller dock med om fälgarna.
hedis wrote:Jag älskar anonymiteten! Det får folk att börja prata och diskutera! Jag har bestämt mig för att köra emblemlöst fram, och så klart alla klisteremblem, men jag ska även ta bort knappen och lejonet på bakluckan. Less is more!
Nä, men jag har kunskapsbrist och verkstadsbrist. Jag har tänkt att den ska ner någon gång, men jag vill samtidigt inte besvära någon som inte har tid att hjälpa mig.
hedis wrote:Kom igen nu lassing! Klart du ska slamma 306an! Men då måste du tyvärr gå ifrån 17"
Den ska slammas, men det kommer dröja innan jag har samlat mod till att ge mig in på det själv. Behöver bilen under veckorna så jag kan inte påbörja något som jag inte hinner avsluta inom ett par dagar. 17" kommer jag definitivt inte att lämna Har precis skaffat en uppsättning till för att kunna köra året runt på 17. Lite stretch och välfyllda hjulhus är däremot aldrig fel.
hedis wrote:Kom igen nu lassing! Klart du ska slamma 306an! Men då måste du tyvärr gå ifrån 17"
Den ska slammas, men det kommer dröja innan jag har samlat mod till att ge mig in på det själv. Behöver bilen under veckorna så jag kan inte påbörja något som jag inte hinner avsluta inom ett par dagar. 17" kommer jag definitivt inte att lämna Har precis skaffat en uppsättning till för att kunna köra året runt på 17. Lite stretch och välfyllda hjulhus är däremot aldrig fel.