Ang inloggningstid..

Åsikter om forumet/hemsidan? Skriv det här isåfall.
Post Reply
Ankan
Senior

Ang inloggningstid..

Post by Ankan »

På gamla forumet var man inloggad tills man loggade ut själv. Man var även inloggad fast man traskade runt på andra sidor. Men så verkar det inte vara på det nya. Plus att det verkar finnas en tidsfrist, så man blir utslängd efter tag om man inte är aktiv.
Angelika
kör 307CC- sommartid
205Gti/Audi kombi- vintertid
Kör med Michael året om
Rizzt

Post by Rizzt »

Antar att meningen med detta är att få så snabbt som möjligt.
Guest

Post by Guest »

Det är så pga säkerhetsskäl. Man blir automatiskt utloggad om man är inaktiv i 10 minuter.

Eventuellt ökar jag tiden till en halvtimme eller liknande.
Janne

Post by Janne »

När man loggar in så kan man kryssa i en ruta för att man framöver skall loggas in automatiskt.
Det verkar inte fungera för mig, kanske beror på att min browser inte tillåter det eller nåt. (cookies & sånt eller?)
Twedmark

Post by Twedmark »

Jepp cookies krävs för automatisk inloggning... har du IE så ställer du in det från Verktyg-menyn (Internet-alternativ).
Stenis
Super Senior

Post by Stenis »

Det finns enkla program som håller reda på sånt. Jag har inga problem med inlogning varken på detta eller förra forumet. Ett litet smidigt program som heter Supercleaner har förutom massa bra funktioner för att radera onödigt tjabb på burken, även en "cookiemanger".

Jag kan stänga av burken för natten utan att logga ut å starta den sedan nästa kväll utan att behöva logga in igen..om jag nu skulle vilja det :D
Post Reply