WoberT -> Tog du minusen tíll steget från batteriet eller från ett lämpligt ställe i bagaget ?
Hur kommer man enklast åt bakhögtalarna ?
effekt på stereo i 206...?
ers wrote:WoberT -> Tog du minusen tíll steget från batteriet eller från ett lämpligt ställe i bagaget ?
Det gör du inte enkelt.
Du måste demontera hela täckplasten.. Behöver man ta väck baksätet? Jag har alltid haft ur mitt baksäte när jag demonterat dessa av andra anledningar så jag har inte koll på det.
nevyn wrote:ers wrote:WoberT -> Tog du minusen tíll steget från batteriet eller från ett lämpligt ställe i bagaget ?
Det gör du inte enkelt.
Du måste demontera hela täckplasten.. Behöver man ta väck baksätet? Jag har alltid haft ur mitt baksäte när jag demonterat dessa av andra anledningar så jag har inte koll på det.
kanske va nåt annat vi satt i då.. bakom tygmattan bak.. =)
Kör: Audi A4 1.8Tsq STCC-Edition
Medlem no. 754
Four rings to rule them all
Medlem no. 754
WoberT wrote:nevyn wrote:ers wrote:Hur kommer man enklast åt bakhögtalarna ?
Det gör du inte enkelt.
kanske va nåt annat vi satt i då.. bakom tygmattan bak.. =)
Mao så måste man demontera halva bilen för att komma åt kablarna till de bakre högtalarna ? Eller har jag fattat det hela fel ? Vore ju kul att kunna använda min baslåda & steg som bara ligger och samlar dam...
---- Mvh Anders ---
------ 206GTi ------
--- Medlem 823 ---
------ 206GTi ------
--- Medlem 823 ---
WoberT wrote:ers: jo det är lite klurigt att komma åt dom högtalarna.. men allt går om man vill.. =) jag bytte högtalare bak på en timme eller två.
Kablarna är inte så långa att man kan fiska ut dem någonstans påvägen heller eller ?
Hur kopplar man sedan ? Kopplar man höger & vänster bak via steget och sedan till högtalarna eller hur ? Eller skall man skita i att koppla in bak högtalarna och köra direkt till steget ?
Kan inte detta med att koppla till högnivå speciellt bra
---- Mvh Anders ---
------ 206GTi ------
--- Medlem 823 ---
------ 206GTi ------
--- Medlem 823 ---
ers wrote:WoberT wrote:ers: jo det är lite klurigt att komma åt dom högtalarna.. men allt går om man vill.. =) jag bytte högtalare bak på en timme eller två.
Kablarna är inte så långa att man kan fiska ut dem någonstans påvägen heller eller ?
Hur kopplar man sedan ? Kopplar man höger & vänster bak via steget och sedan till högtalarna eller hur ? Eller skall man skita i att koppla in bak högtalarna och köra direkt till steget ?
Kan inte detta med att koppla till högnivå speciellt bra
jag har faktiskt ingen aning.. har aldrig kopplat högnivå.. men det står nog i manualen till basen sen..
Kör: Audi A4 1.8Tsq STCC-Edition
Medlem no. 754
Medlem no. 754