OH-material till årsmötet 040307 Linköping
Liten felstavning på första sidan ->"Imget"
Skall det tas en närvarolista på mötet? Att det då ska upp som en punkt i protokollet.
Sen vid räkenskaperna för Gelleråsen så tycker jag det saknas 5000, om det ska följa samma mönster med + och - som Lunda och Kinnekulle.
Alltså, i kommentaren för lunda förklaras utgifterna och inkomsterna och det blir siffrorna i kolumnen, men vid Gelleråsen så blir det inte det, medvetet eller miss?
Skall det tas en närvarolista på mötet? Att det då ska upp som en punkt i protokollet.
Sen vid räkenskaperna för Gelleråsen så tycker jag det saknas 5000, om det ska följa samma mönster med + och - som Lunda och Kinnekulle.
Alltså, i kommentaren för lunda förklaras utgifterna och inkomsterna och det blir siffrorna i kolumnen, men vid Gelleråsen så blir det inte det, medvetet eller miss?
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW
a. "1. Fastställande av röstlängd för mötet" är samma sak.Fnatte wrote:a).....Skall det tas en närvarolista på mötet? Att det då ska upp som en punkt i protokollet.
b) Sen vid räkenskaperna för Gelleråsen så tycker jag det saknas 5000, ......
b. En kommentar har fallit bort. Vi har räknat med 5000 i sponsorintäkter.
EN 14497