Själv tycker jag det e större poäng med att posta här om man sett nåt fet peugeot och vill veta om det e nån i klubben som har den. So what, om jag såg Bumbi igår på väg till skolan.... *no offence* Däremot vill jag gärna veta om det var nån klubbmedlem som hade 206:an jag gick förbi i Gbg i helgen.
Ingen fara!
Men om jag ska vara seriös då. Såg en silverfärgad 206 med spoiler och feta saker på häromdagen. Var nog samma som jag såg i somras. Vet fortfarande inte vem det är. Stod parkerad utanför KMTI.
Dessutom vet jag nu var Mutz med den blå 206:an bor...
Ahh f*n skall passa mig du vet var min bil bor..
Ja den Silvriga 206 har jag också sätt han har samma front och sido kjolar som jag, sen har han en viss dubbel vinge som INGEN annan 206 ägare har...
såg en silvermetallic 206:a med pscs Streamern i framrutan för några veckor sen... Åkte på munkhagsgatan i Johannelund (Linköping) runt 16.00 ... någon som vet med sig vart där då?! Såg ut som de va en Långhårig kille som körde
Trodde det va Wobert, men han har väl varken långt hår eller streamer?
Freeman wrote:förresten, får man fråga om ni brukar va vid Shell på branskens bro?!
Njä, jag har inte vart där nån gång, men Wobert bor i närheten, så han har vart några gånger.
Vi brukar åka till Ljudia på tisdagar.
När brukar det vara grejer vid Braskens Bro?
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
Jag drömde inatt att jag såg massa peugeoter med PSC-streamer...
En bil jag kommer ihåg mest var en svart mi16 med stora "Jag är snyggast" dekaler på sidorna... HAHA!
Freeman wrote:förresten, får man fråga om ni brukar va vid Shell på branskens bro?!
Njä, jag har inte vart där nån gång, men Wobert bor i närheten, så han har vart några gånger. Vi brukar åka till Ljudia på tisdagar. När brukar det vara grejer vid Braskens Bro?
Jaså?! Hejdegården? Jag bor inte särskillt långt därifrn heller 1-1.5 km kanske ...
Nä jag tycker de folk där hela tiden, mest volvoraggare iofs ..
Vad är de på Ljudia på tisdagar?! de är ju tisdag idag juh!!!
I helgen såg jag en silverfärgad 406a combi, en röd 206CC, en blå 206Xsi, och en svart 406:a, en silverfärgad 206:a och en svart 205:a...alla på ett och samma ställe.. Det var trevligt..
Angelika
kör 307CC- sommartid
205Gti/Audi kombi- vintertid
Kör med Michael året om
Ankan wrote:I helgen såg jag en silverfärgad 406a combi, en röd 206CC, en blå 206Xsi, och en svart 406:a, en silverfärgad 206:a och en svart 205:a...alla på ett och samma ställe.. Det var trevligt..
inte säker på att det räknas om man besöker en peugeothandlare
Ankan wrote:I helgen såg jag en silverfärgad 406a combi, en röd 206CC, en blå 206Xsi, och en svart 406:a, en silverfärgad 206:a och en svart 205:a...alla på ett och samma ställe.. Det var trevligt..
Inte en röd 306:a också? O en till grön 406 combi?
Medlem 446:
Amazon -64
Streetfighter v2.0
Suzuki Rm250 för skogen