Försökte posta
Försökte posta
När jag försökte posta ett in lägg i tekning ich tips eller vad de nu heter så fick jag följande meddelande:
"Tyvärr kan endast användare beviljade speciell åtkomst skapa ämnen i det här forumet".
:?: Vad är de?
Får jag inte skriva där?
"Tyvärr kan endast användare beviljade speciell åtkomst skapa ämnen i det här forumet".
:?: Vad är de?
Får jag inte skriva där?
Stavfel? javisst, men jag bryr mig inte.
-
Guest
Som tidigare informerats, kommer det finnas restriktioner för vilka som kan skriva på forumet.
Endast betalande klubbmedlemmar kommer ha behörigheter att skriva i forumet i sin helhet. Icke betalande klubbmedlemmar kommer bara att kunna läsa i somliga forum, alternativ ingen åtkomst alls i något forum.
Mer information om det när pluggen går ur det gamla forumet.
Endast betalande klubbmedlemmar kommer ha behörigheter att skriva i forumet i sin helhet. Icke betalande klubbmedlemmar kommer bara att kunna läsa i somliga forum, alternativ ingen åtkomst alls i något forum.
Mer information om det när pluggen går ur det gamla forumet.
jag får inte rösta eller skriva i teknik forumet och jag har betalat och vart en normal männinska *eller så normal jag kan bli*
Har även tryckt att jag vill bli medlem i alla grupper men det händer inget alls står bara nåt i stil med att det är under behandling.
vet att jag inte är ensam på detta placet men tar det lång tid eller bara nån minut eller ööö nån minut lär det ju inte va har ju väntat en stund nu men kan det ta en dag elle två eller fler
en liten fundering bara
Har även tryckt att jag vill bli medlem i alla grupper men det händer inget alls står bara nåt i stil med att det är under behandling.
vet att jag inte är ensam på detta placet men tar det lång tid eller bara nån minut eller ööö nån minut lär det ju inte va har ju väntat en stund nu men kan det ta en dag elle två eller fler
en liten fundering bara
Liten Söt och Stark.
Racer X
medlem 517
Racer X
medlem 517