uppgradering vindrutetork till 205?
uppgradering vindrutetork till 205?
Som jag upplever det så torkar inte mina vindrutetorkare tillfredsställande. Och eftersom jag använder bilen så mkt som minst 9 mil om dagen vill jag att detta ska funka. Så har ni några bra uppgraderingstips?
205 GTI LeMans -91 RIP
Nissan Skyline -95
FINLAND
FINLAND
FINLAND
Nissan Skyline -95
FINLAND
FINLAND
FINLAND
Inget fel på singeltorkare!
Vad är problemet Macleod? Ett par friska torkararmar kanske skulle behövas? De kan bli glappiga och fjädern sliten, då torkar de sämre. Se till att ha vettiga blad också, inget biltema.
Vad är problemet Macleod? Ett par friska torkararmar kanske skulle behövas? De kan bli glappiga och fjädern sliten, då torkar de sämre. Se till att ha vettiga blad också, inget biltema.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
- SpeedAbuser
- Stefan Sager
SpeedAbuser wrote:Linus wrote:Montera inte singeltork är ett bra tips. Det är iofs snyggt men sliter blad rätt fort, särskilt med repig ruta....
//Linus 205 16v
Jo, men å andra sidan kostar det ju hälften så mycket att byta blad när man kör singel...alltså har man råd att byta dubbelt så ofta.
Olika sidor är olika långa och vad jag vet säljs dom parvis
Sushi-addict | Peugeot 307 XS 2,0 -06
- SpeedAbuser
- SpeedAbuser