DjHypnoz wrote:man får väl inte köpa som privatkund av ray.se ?
Vet att folk härifrån trakten brukar åka dit och handla direkt, så det borde väl gå.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Tjena det gick att beställa direkt från fabriken, men det skulle ta ett tag för att det skulle inte börja tillverka systemen för Peugeot i april. Det var slut vid tillfället.
DjHypnoz wrote:man får väl inte köpa som privatkund av ray.se ?
RAY fabriken ligger inte långt ifrån där jag bor, var där med en polare och köpte ett system till hans honda civic för ~1 månad sen... dom var hur schyssta som helst och tog all tid för att hjälpa till och svara på frågor! Fabriken heter "Rays metallfabrik" har jag för mig, så ring dom!
om man skulle ta o köpa lösa delar o bygga ihop ett dubbelsystem till en 206 GTi .. vilka delar behöver man .. 2,5" är det väl som är aktuellt.. vill ha 2st runda 4" slutrör .. ett på varje sida av bilen..
mekonomen är försäljare för simons.. på mitt simons är de 2,5" hela vägen från katten och bakåt.. slutröret är 4" snyggt som f*n blev de.. mullrar fint inte förmycke och inte förlite.. jag blev nöjd med mitt.. har bilder på hur de blev..
Tänk på att billigt är inte bäst hade jag råd skulle det bli supersprint i en halv vändning, mina erfarenheter är att simons inte gör någon skillnad mot org men jag har inga fakta..
mekonomen tar hem på beställning.. jag gick in och sa va jag ville ha dom ringde simons och kollade om de fanns hemma.. sen så skickade dom de och de va hemma på 1 dag