det hade varit bra med typ flaggor eller något som sticker upp på nästa utställning.. ett högt placerat blickfång.. var lite svårt att hitta utställningen
Tycker att montern var helt ok med tanke på placering och utrymme. Synd att ingen från klubben var där när jag stressade förbi. Men snart är det ju vårträff
Hoppas min bil är lackad och fin tills dess bara!
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded..
RCmaniac wrote:Tycker att montern var helt ok med tanke på placering och utrymme. Synd att ingen från klubben var där när jag stressade förbi. Men snart är det ju vårträff
När fick du tillbaka kortet?
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Jag hade mycket trevligt på mässan och tackar och bockar för förtroendet att få ställa ut en av mina bilar. Det är få förunnat.
RCmaniac wrote:Tycker att montern var helt ok med tanke på placering och utrymme. Synd att ingen från klubben var där när jag stressade förbi. Men snart är det ju vårträff
När fick du tillbaka kortet?
Kortet blev bara indraget en månad Så nu är det fullt ös igen!
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded..