--> Fnatte
Den uppfattningen har jag fått vid samtal med både Peugeot och SEAT.
Och det låter ju logiskt. Men det kan va fetfel....för vem litar 100% på en bilsäljare
SVERIGE SVERIGE SVERIGE PeugeotSportClub of Sweden --RedBull-{ 467
Det var inte nån som såg några stötdämpare liggande på vägen eller? Det ser ut som jag har tappat dom där bak!
Ser fram imot nästa träff har troligtvis lite kul luftfilter/burklösning på tills dess kan bli kul att se hur det går! Håller på att plasta som en idot.
Smileis nojja HA DE GÖTT!! Vi SEs KomMer Jag Så aKta ER! HAHA!
BlacKWipE wrote:hmm till hösten då (inget illa menat Twedmark)
Oj oj oj.. du skulle bara veta vad jag sliter med den ny sajten just nu. Thats right! Det blir en "major" uppdatering som är planerad till nästa vecka.
Så mellan 02-06 inatt, när du antagligen låg o dreglade på kudden, så satt jag o knackade php-kod, med Cornelis som enda sällskap.
350 html-sidor skall ersättas av ca 20 php-sidor och en utökad mysql-databas. Men visst... om du gör det åt mig så ska jag lägga upp den där j***a gruppsexbilden på er....
Nej!!! Byt inte skepnad på sidan! Då blir jag ju helt förvirrad!
Nåja, får väl försöka vänja mig för din skull Tweedo!
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se _________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig" Dean Martin _________________ Rachid Rachid Peugeot Sport Club
Det e inte bara utseendet som ändras... många nya fina funktioner...
Bla a sökbara länkar och mekartips... kortare laddningtider... bättre bildarkiv från träffarna... och framför allt väldigt bra uppdateringsfunktioner för oss admins... så det inte ska ta lika lång tid att få upp nya grejer....
Twedmark wrote:Det e inte bara utseendet som ändras... många nya fina funktioner...
Bla a sökbara länkar och mekartips... kortare laddningtider... bättre bildarkiv från träffarna... och framför allt väldigt bra uppdateringsfunktioner för oss admins... så det inte ska ta lika lång tid att få upp nya grejer....
Det var inte nån som såg några stötdämpare liggande på vägen eller? Det ser ut som jag har tappat dom där bak!
Ser fram imot nästa träff har troligtvis lite kul luftfilter/burklösning på tills dess kan bli kul att se hur det går! Håller på att plasta som en idot.
Smileis nojja HA DE GÖTT!! Vi SEs KomMer Jag Så aKta ER! HAHA!
Dämparna har inget att göra med din låga akter, det där är väl två splines vid svingarmen? (splinesen i andra änden ger dig möjlighet att fininställa höjden, se mekartips för 205) Hursomhelst kan man sänka och härja i bak nästan hursomhelst utan att det ger negativa återverkningar på småpuggarna med torsionsfjädring bak. Dock ska man vara medveten om att fjädringen blir regressiv (mjukare med uppfjädringen) över ca 30-40 mm sänkning eller uppfjädring vid körning. Dämpkonstanterna fortsätter dock att vara progressiva ett tag till.