Invalid_Session BLIR GALEN!!!!!!
Invalid_Session BLIR GALEN!!!!!!
gahh vad är det för jäkla fel egentligen? när man sitter o skriver ett långt inlägg o sen skickar iväg så blir det ofta Invalid_Session. O så får man skriva om skiten igen. Vad beror det här på?
Kör: Audi A4 1.8Tsq STCC-Edition
Medlem no. 754
Four rings to rule them all
Medlem no. 754
- Håkan.S
- Klubbmedlem

Re: Invalid_Session BLIR GALEN!!!!!!
WoberT wrote:gahh vad är det för jäkla fel egentligen? när man sitter o skriver ett långt inlägg o sen skickar iväg så blir det ofta Invalid_Session. O så får man skriva om skiten igen. Vad beror det här på?
Inte om du trycker BAKÅT
Har hänt mig ett par gånger och sen tryckt bakåt, då kommer allt upp som jag skrivit och kopierar detta för säkerhets skull så det inte försvinner när jag sen uppdaterar sidan så att den liksom lossnar från INVALID-läget så att säga.
Re: Invalid_Session BLIR GALEN!!!!!!
--RedBull-{ wrote:WoberT wrote:gahh vad är det för jäkla fel egentligen? när man sitter o skriver ett långt inlägg o sen skickar iväg så blir det ofta Invalid_Session. O så får man skriva om skiten igen. Vad beror det här på?
Inte om du trycker BAKÅT
Har hänt mig ett par gånger och sen tryckt bakåt, då kommer allt upp som jag skrivit och kopierar detta för säkerhets skull så det inte försvinner när jag sen uppdaterar sidan så att den liksom lossnar från INVALID-läget så att säga.
jag har provat o trycka bakåt men allt försvinner iaf.
men det går inte ändra timeout tiden eller?
Kör: Audi A4 1.8Tsq STCC-Edition
Medlem no. 754
Medlem no. 754