Nicklas wrote:En fråga bara, måste man kunna ha passagerare? Alltså måste man ha passagerarstol?
Tror inte det, men kollar och återkommer inom några dagar. Påminn mig om jag slackar. Man åker med ledarbil i de obligatoriska momenten tror jag. Men det skadar ju inte att kunna ta med en instruktör för ens egen skull.
Nej, du är mer än välkommen att anmäla dig till en bra förarutbildning. Även om du är i förskingringen numera, så blir du den första västkustbon isåfall. En skåning och en smålänning har vi också, annars är det faktiskt klent med riktiga sörlänningar.
Vi är faktiskt bara uppe i tio anmälda hittills, vilket jag tycker är lite klent. Om vi börjar få in 15-20 (20-25 är max, beroende på hur många instruktörer jag lyckas ragga upp) kan det bli fråga om att reducera avgiften också.
Jag är ju en såndär som inte tycker om att spika saker längre fram än typ en vecka. Särskilt när det gäller oförutsägbara saker som franska bilar. Vore dock kul med en licens.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
TheDagger wrote:Jag är ju en såndär som inte tycker om att spika saker längre fram än typ en vecka. Särskilt när det gäller oförutsägbara saker som franska bilar. Vore dock kul med en licens.
Anmäl dig eller också inte. Rätt enkelt.
Men iom att du skrivit i tråden anser jag dig som halvt anmäld och kommer att jaga dig intill kanten på din grav! Muuuooooaaahahaha!
Pär wrote:Elva anmälda och som sagt, upp till ca 20 kan vi ta emot.
Hade jättegärna varit med om jag haft råd. Men nu får jag hoppas att det komme rfler tillfällen ...eller att jag får ett jobb inom 2 veckor= inte så troligt...
när är sista anmälan? jag har en koppling som ska bytas och lite annat meck, så jag är inte helt 100% på om jag får grejerna och hinner klart till dess.. kan man droppa in om man har tur?
Niklas wrote:när är sista anmälan? jag har en koppling som ska bytas och lite annat meck, så jag är inte helt 100% på om jag får grejerna och hinner klart till dess.. kan man droppa in om man har tur?
Ja kan hjälpa till å mecka lite annars, e ledig hela veckan innan Gelleråsen... Ring så fixar vi detaljerna!
Än så länge finns det plats för fler, 12 anmälda hittills och ca 20 kan vi ta emot.
Ang. styling på bana så är ju Mita och Stjärnan föredömen och smiskar sin bil på bana och den håller ju ihop. Även om den inte gillar närkontakt med fasta föremål som däck!