/andreas.
idag satte jag på...
idag satte jag på...
...mitt nya ferrita system. som jag inhandlat via den eminenta säljessidan här på forumet. rostfritt från katten. låter finfint tillsammans med filtret, och allt känns just nu på topp, efter att ha vart och tvättat och sedan lagt på däckglans, så ser den ju riktigt fin ut. så nu var det sagt.
/andreas.
/andreas.
<---- silvrig 206 gti -03. SÅLD
saknar den faktiskt lite...
Mmmm... däckglans. 
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
ingen aning, kör på det för det var det enda vi hade hemma just nu...men bumpershine e ju till för hård plast så det e nog inte att rekomendera...
men jag blandade ut med mjuk vinylglans o vips så blev det glansigt o fint..sitter ett jävla tag också...(skall testa såna där färdiga papperservietter man kan köpa för instrumentbrädan, med de glänser brädan fint o likaså borde ju däcken?)
men jag blandade ut med mjuk vinylglans o vips så blev det glansigt o fint..sitter ett jävla tag också...(skall testa såna där färdiga papperservietter man kan köpa för instrumentbrädan, med de glänser brädan fint o likaså borde ju däcken?)
Alltid retar avataren nån?
det går bra. jag gav 2700, för mitt det var ju begagnat men ett bra pris. jag tycker att det låter mycket skönare, jag bad en polare spela in ljudet med sin mobil så att jag skulle kunna lägga ut det här, men när jag efter att ha satt på ferritat och senare satt och åt rabarberpaj, så frågade jag honom om ljuden men då sade han att han tagit bort det med originalsystemet på... det behöver du väl inte ändå...
men, men så kan det gå, jag kan ju lägga upp det nya ljudet om han inte slängt det, men det dröjer nog en vecka...
men som sagt, jag tycker att det är väl värda pengar, mitt är ju byggt för att inte låta tok mycket inne men lagom ute, alltså i 2.5":s rör från katten, och med 3" utblås, för syns skull...
hör gärna av dig om det är något du undrar över eller om du vill höra ljudet, jag kan ju be han mms:a det till dig, till helgen när det är gratis om du kan ta emot...
/andreas.
men, men så kan det gå, jag kan ju lägga upp det nya ljudet om han inte slängt det, men det dröjer nog en vecka...
men som sagt, jag tycker att det är väl värda pengar, mitt är ju byggt för att inte låta tok mycket inne men lagom ute, alltså i 2.5":s rör från katten, och med 3" utblås, för syns skull...
hör gärna av dig om det är något du undrar över eller om du vill höra ljudet, jag kan ju be han mms:a det till dig, till helgen när det är gratis om du kan ta emot...
/andreas.
<---- silvrig 206 gti -03. SÅLD