Kommer folk genom med en Mi16 motor i en 205:a så kommer du nog oxå genom.. Så länge du håller dig till vanlig motorn, om du kör 2.0t så kan det bli jobbigare..
Fördelen med nyare motorerna att de är mer lik varandra..
Man kan inte direkt säga samma sak om 8v vs 16 på 205 o 405:an..
Försäkringsbolaget...? Nja.. mig veterligen så har de aldrig kollat sånt eftersom om din motor går sönder så kan du ju byta den.. Sen att det råkade bli en annan kunde ju inte du veta..
Jag tycker att du ska kolla upp hur mycket det kostar att förverkliga dina idéer o är de inom rimliga kostnader så kör till på de..!
TomasG wrote:Kommer folk genom med en Mi16 motor i en 205:a så kommer du nog oxå genom.. Så länge du håller dig till vanlig motorn, om du kör 2.0t så kan det bli jobbigare..
Fördelen med nyare motorerna att de är mer lik varandra..
Man kan inte direkt säga samma sak om 8v vs 16 på 205 o 405:an..
Försäkringsbolaget...? Nja.. mig veterligen så har de aldrig kollat sånt eftersom om din motor går sönder så kan du ju byta den.. Sen att det råkade bli en annan kunde ju inte du veta..
Jag tycker att du ska kolla upp hur mycket det kostar att förverkliga dina idéer o är de inom rimliga kostnader så kör till på de..!
exakt, hur skulle ja kunna veta de.. Ja ska ta å kålla lite hur mycke det skulle kåsta, blir de för dyrt så väntar ja nått år extra å köper en 405 t-16.. 200 hästar och turbo från början.. den ska nog inte va nåra svårigheter att skrämma upp lite extra heller skulle ja tro.. men ja får se hur de blir.. förresten tack för all hjälp!!