Program för banträff i Söderhamn 23-25/5
-
Joakim Enoksson
- Guldmedlem

får man komma med en renult 5:a ???? i så fall är musiken fixad
tar med mig tre batterier extra så det ska npg fungera ett tag =)
om man får komma står ju att det ändast gäller puggar men är det tävlingarna eller kommer bara som suport till den som vill ha det puggen är ju inte färdig
om man får komma står ju att det ändast gäller puggar men är det tävlingarna eller kommer bara som suport till den som vill ha det puggen är ju inte färdig
Liten Söt och Stark.
Racer X
medlem 517
Racer X
medlem 517
- Eric Josefsson
Det var ju en idé typ att låta alla franska bilar få vara med på evengemanget.. ung som jappsklubbarna brukar göra
Peugeot 406 2,0ST -00 Till vardags, Såld
Peugeot 405 Mi16 -90 Pallbocksräsern, Såld.
BMW 635 CSI -82, pallbocksräsern II
///Mi16
///Mi16
Till depå och bana släpps bara pug in, men för övrigt finns inget hinder. Övrig parkering sker alldeles i närheten. Fransk-träff kanske det blir senare, finns i planerna.Sissi wrote:får man komma med en renult 5:a ???? i så fall är musiken fixadtar med mig tre batterier extra så det ska npg fungera ett tag =)
EN 14497
Pär wrote:God nyhet för er som måste tvätta era bilar (min var färdigtvättad när jag köpte den).
Vi har tillgång till en spolplatta under lördagen i närheten av banan.
Dessutom finns beredskap hos en bilverkstad på samma ställe, men den ska vi väl försöka undvika?
Jag ska ialf tvätta...när på lördagen får man tvätta då..?jag brukar kunna ta god tid på mig då jag tvättar
406 Dark devil!
Vet ej vilken utrustning som finns på plats och hinner inte kolla heller så att jag kan få ut infon här. Spolplattan finns tillgänglig rätt tidigt, vilket klockslag beror på. Senast nio borde det vara igång.
Tyvärr verkar det inte finnas ngn OKQ8 med GDS i Söderhamn. På väg från Östersund är det Bollnäs FABRIKSGATAN 2 som är närmast. OK brukar ju annars vara de som har tvätthallar med högtryck.
Satoils sökfunktion verkar ha pajat.
Shell på Norralagatan 2 (0270 - 120 31) har iaf biltvätt, vet ej om det går att handtvätta.
Preem Pinassvägen 2 (0270-18640) har automattvätt.
Jag har inte hunnit ägna mig så mycket åt detta, men ni som har behov kan ju försöka luska lite.
Tyvärr verkar det inte finnas ngn OKQ8 med GDS i Söderhamn. På väg från Östersund är det Bollnäs FABRIKSGATAN 2 som är närmast. OK brukar ju annars vara de som har tvätthallar med högtryck.
Satoils sökfunktion verkar ha pajat.
Shell på Norralagatan 2 (0270 - 120 31) har iaf biltvätt, vet ej om det går att handtvätta.
Preem Pinassvägen 2 (0270-18640) har automattvätt.
Jag har inte hunnit ägna mig så mycket åt detta, men ni som har behov kan ju försöka luska lite.
EN 14497
-
Joakim Enoksson
- Guldmedlem

- Eric Josefsson
Jepp två ryggbiffar o spendrups ska ner i väskan..
Har ett tält som ska rymma 4 pers?
Där får alla söta pojkar som vill hyra in sig
Har ett tält som ska rymma 4 pers?
Där får alla söta pojkar som vill hyra in sig
Peugeot 406 2,0ST -00 Till vardags, Såld
///Mi16
///Mi16
-
Joakim Enoksson
- Guldmedlem