Ett forum för chassi, trim, r-däck, bromsar, motorsport och körteknik t.ex. Sånt som gör dig och din bil snabbare runt-runt eller rakt fram helt enkelt.
Om man skulle leta runt efter förgasare till mi16 motorn... som får plats under 205an huven... Nu vet jag ju inte hur mycket det skiljer mellan 405an och 205an... I annat fall får man väl bara knacka lite i plåten.. Löser sig alltid
Vilken (Vilka vid dubbla ) förgasare ska man jaga då???????
själva förgasarna ska väl inte vara några större problem att få tag på, värre med ett insug...ska själv skaffa webrar men till en volvo och det är lite lättare att få tag på insug till en sådan
Men för H-vete..... Förgasare? Skaffa riktigt sprut istället och på sikt kanske separata spjällhus. Annars har jag iofs några Stromberg 81:or från Ford 37 liggande
nä, jag ska inte vara sån. Förgasare har ju sina poänger, men lite stenålder är det allt.
//Magnus
Jag kör hellre motorsåg. Control is nothing without power
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.