innan jag vart medlem såg jag en intressekoll med olicka styling produkter, där fanns det en grill till en 205:a. Tror den kosta ca 600kr. Kan man beställa en sån fortfarande?
Jansson wrote:innan jag vart medlem såg jag en intressekoll med olicka styling produkter, där fanns det en grill till en 205:a. Tror den kosta ca 600kr. Kan man beställa en sån fortfarande?
Vill du ha en sån grill så kan jag ordna en sådan för det blir jag som åker o hämtar den nere i Polen!
Fixade ihopp en skit snygg grill till min föredetta 205:a Med hjälp av en svets lite rundstång och en nätpapperskorg från ikea. Och så lite svart lack förstås. Såg fanemej fabriksbyggd ut.
Broström wrote:Fixade ihopp en skit snygg grill till min föredetta 205:a Med hjälp av en svets lite rundstång och en nätpapperskorg från ikea. Och så lite svart lack förstås. Såg fanemej fabriksbyggd ut.
tror den kostade mig 59kr.
Bara att börja bygga å sälja dessa då...
kan du fixa bild på din, vore kul att se slutresultatet:
Jag köptet en röd pärla för 7000kr åkte ner lackade om den la över allt från den gamla så jag e tillbaks bättre än någonsin, hehe! Har brorsan samma mobilnummer tänkte ringa honom om lite råd?