Bystedt wrote:Tja det var väl ett par iaf. Några tjatar ju om svar på förra sidan..
Vadå några? Bara 306 GTI som snackar om det ju. Synd att han inte kom med! Men Bumbi får försvara 306:ans färger!!
Ingen GTi-6????
Skandal säger jag bara ... Lägger ner skiten nu
Instämmer..vad spelar det för roll om endast EN anmälde sig? Det borde vara mera jämt fördelat på modellerna..som det är nu är det tex TRE 406 V6, 4 206(en RC), 4 205(vissa modifierade) men bara en 306..och ingen Gti...Tvivlar utagningskomittén på att förarna av dessa inte kan köra Superstage???
Amar håller ju på att sälja bilen och hans plats är under förutsättning att han har bilen kvar. Trodde inte han skulle göra verklighet av planerna så snabbt.
Rash wrote:Vadå några? Bara 306 GTI som snackar om det ju. Synd att han inte kom med! Men Bumbi får försvara 306:ans färger!!
Förvänta er inga storverk!
Kör som du gjorde i Lunda så ordnar det sig!
Pär: Jag hoppas att folk som skrev de inläggen inte hade för avsikt att mena något illa, hoppas jag iallafall! Kul när folk är otacksamma för all atbete du lagt ner...men som sagt tror jag att folk inte tänkte sig för, de mena nog inget illa
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se _________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig" Dean Martin _________________ Rachid Rachid Peugeot Sport Club
Äh va f*n! Nu blir jag arg på riktigt snart. Tar ni åt er bara för att man använder symbolen och skriver ordet "skandal"? Finns betydligt grövre uttryck som man bara småler åt på det här forumet...
Bystedt wrote:Äh va f*n! Nu blir jag arg på riktigt snart. Tar ni åt er bara för att man använder symbolen och skriver ordet "skandal"? Finns betydligt grövre uttryck som man bara småler åt på det här forumet...
Alltid lite mer känsligt när det gäller att gallra bort folk man känner och gillar, och som man dessutom inte vill såra.
Därav "tar vi åt" oss lite extra av kritiken som läggs fram här.
Skandal och kanske inte betyder så mycket i en allmän diskussion, men tar hårdare när man är i en sådan situation som vi är i nu.
Hoppas att alla förstår det.
Mazda 6 MPS -06 till salu...!!!!! Grumpy Old Fart!!
malin wrote:Vad ska man säga? Tydligen är det inte bara killar som kan trycka gasen botten...
Det är ju en tjej med! Med en 206:a
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se _________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig" Dean Martin _________________ Rachid Rachid Peugeot Sport Club
Som jag skrev innan så kan jag stå till tjänst med några sovplatser. Bor 3 mil från Emmaboda och här finns gds-hall 06-22.
Försök att hojta i tid ni som vill ha sovplats.
407 SW : När storleken har betydelse
"You can't be serious. Are we gonna play in a town in the north of Sweden called 'She left you'?..."
- Lettisk kommentar inför innebandy-VM i Skellefteå -96
f*n vad kul det ska bli att köra SS, tackar för det. Tack till övriga inblandade ni har gjort ett bra jobb(det säger jag inte bara för att jag kommit med). Det är alltid lika kul med folk som håller i saker o gör vissa grejor möjligt på ett seriöst sätt. Därför ska jag ge 100% i SS, så ni inte blir besvikna. Ska bli kul att träffa medlemmar, det händer ju inte så ofta för min del.
Malin wrote: Rash en tillrättavisning det är 2 brudar med jag och Mita. Båda kör 206. Hur ska det gå
Coolt! Du är inte Essons2:s tjej?
Det går nog bra ska du se! Se bara till att köra snabbare än några killar
Lycka till alla!
DEF wrote:Hmm var ligger Emmaboda?...(kallar på allsmäktige google)
hmm2 om man köper Amars kärra ingår hans plats då?
Kolla på gulasidorna.se!! Det ligger i sydöstra Sve iallafall! Gissar på ca 10 mil från Kalmar?
emmaboda ligger mellan kalmar o jönköping ungefär... litne jävla håla är det tror det var 15 från jkpg... man åker mot kalmar o svänger när det står emmaboda typ... om jag kommer ihåg rätt, var lite drygt ett år sen ja va där sist
lite trist att ja inte kom med men sånt är livet, tänker inte sätta igång o gnälla som vissa andra... ingen nämnd ingen glömd... tycker sånt är rätt otacksamt mot Pär som sitter o försöker hinna med det här på sin fritid o sen bara får skit för det... istället vill jag ge Pär en sånhär: