Intresse för Vallåkraträffen 15/8

Här diskuterar vi såväl våra egna officiella träffar som mindre sammankomster och andra evenemang
206:an

Intresse för Vallåkraträffen 15/8

Post by 206:an »

Hej alla medlemmar.

Då va Halmstadträffen över och med drygt en månad kvar till Vallåkraträffen tänkte jag ta tag i att undersöka intresset för att ställa ut som klubb på Vallåkra. Så alla som har lust att ställa ut sin ögonsten kan väl ta och skriva det så jag får en liten aning om hur många som vill.

Hoppas på ett stort intresse :D

//206:an = Ola
Gör det bästa, av det värsta.
Medlem #759
306 GTI

Post by 306 GTI »

Kommer nog 2 bilar från Falkenberg i alle fall! Om möjlighet finns!

//Martin
Körde svart 306 GTI.
Fredrik Sjöberg

Post by Fredrik Sjöberg »

Kanske intresserad, vet inte än...
HellMek
Crew
Crew

Post by HellMek »

Ska nog dit och glo iaf, bor ju typ nån mil ifrån bara.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Victory

Post by Victory »

>>206:an

Gött att nån tar tag i det för jag skall dit.
Jag hjälper gärna till ifall det behövs.

PM:a mig isåfall
<b>JAG ÄR KUNG !</b>
Bilder på bilen
http://www.garaget.org/show.php?car=25143
Anders Hedihn

Post by Anders Hedihn »

är intresserad men vet inte exakt hur kallendern ser ut ... men det är ju ett tag kvar tills dess
PelleW
Senior

Post by PelleW »

Jag kommer och tittar. Om bilen är klar ställer jag hemskt gärna ut!
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!

Härligt att det finns intresse, ska kolla upp lite grejor med dom ansvariga för Vallåkraträffen angående att ställa ut som club. Ser fram emot fler inlägg om intresserade :D Ni får besked framöver så kolla detta inlägg om mer information sen.

Mvh Ola
Medlem #759

Har mailat dom ansvariga för träffen nu, väntar på svar. Kommer att komma mer information så fort jag får svar.

Mvh Ola
Medlem #759

Hej igen.

Har fått ett svar nu, på fredagen innan Vallåkra träffen så ska man åka ner till området och märka ut sin plats. Hur stor den ska va och var man ska stå. Inträdet är gratis för förare och bil, för medåkande och övriga besökare är det en inträdesavgft på 120 kr. Personer under 15 år går gratis in. Jag ska ringa Per Östman i början av vecka 31 för att få lite mer information och tider.

Tänkte att vi skulle göra något liknande det här:

Vi träffas på Lördagen någon gång på förmiddagen på en plats mellan Höör och Hässleholm som alla lätt kan hitta, sen kör vi hem till mig för att tvätta och putsa på bilarna lite. Under dagen får vi hitta på något att äta, sen på kvällen blir det avfärd mot Vallåkra för att ställa oss i kö in till området. Grilla på kvällen när vi kommit fram, övernattning i sin bil eller medtaget tält. Insläpp blir på Söndag morgon kl.06.00. Och dom har öppet till 17.00.

Om ni vill titta lite på hemsidan för Vallåkraträffen kan ni gå in på http://www.vallakratraffen.com

Frågor och förslag är välkomna.

Mvh Ola
Medlem #759
Pär H
Guldmedlem
Guldmedlem

Post by Pär H »

Bra initiativ 206:an! Bra att du styr upp detta. Förra året var det väl 91:an om jag inte minns fel, vilket väl borde betyda att det blir 321:an nästa år. ;)

Skämt åsido, bra initiativ, som sagt och släng mig ett PM om du undrar ngt eller behöver ngt. :thumbup:
EN 14497
Pär H
Guldmedlem
Guldmedlem

Post by Pär H »

EN 14497
Pär H
Guldmedlem
Guldmedlem

Post by Pär H »

Det stannade av, så jag låste upp. Kör på!
EN 14497
DAHM

Post by DAHM »

Jag är oxå sugen på att ställa ut!

Dahm......................................................
david_mi16

vallåkraträffen

Post by david_mi16 »

jag ska till vallåkra men inte ställa ut. skoj om man kan träffas nånstans innan. mc donalds på stattena hade varit perfekt
Guest

Post by Guest »

Hallå ska vi dra ihop ett gäng så kan vi ju ha det roligt på Stattena ,med streetrace och så det låter väl bra eller.

Dahm........................................................
PelleW
Senior

Post by PelleW »

Jag kommer INTE att ställa ut kan jag surt konstatera! :evil:

Lämnade bilen på lackbehandling i veckan och när de skulle köra in bilen i deras lokaler tog fronten i. Eftersom innerskärmarna är skruvade i fronten så åkte de bakåt och tog med sig de yttre skärmarna. Allt som allt är fronten knäckt på två ställen längst ner på läppen, hela den undre delen har gått av, och de yttre skärmarna är liksom vikta på mitten. Lackbehandlingsfirman får stå för allt och lackbehandlingen får jag gratis. MEN, det kommer antagligen ta hundra år innan min bil blir klar... SATAN!! :evil:

Fast den blev fin i lacken...
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Anders Hedihn

Post by Anders Hedihn »

PelleW wrote:Jag kommer INTE att ställa ut kan jag surt konstatera! :evil:

Lämnade bilen på lackbehandling i veckan och när de skulle köra in bilen i deras lokaler tog fronten i. Eftersom innerskärmarna är skruvade i fronten så åkte de bakåt och tog med sig de yttre skärmarna. Allt som allt är fronten knäckt på två ställen längst ner på läppen, hela den undre delen har gått av, och de yttre skärmarna är liksom vikta på mitten. Lackbehandlingsfirman får stå för allt och lackbehandlingen får jag gratis. MEN, det kommer antagligen ta hundra år innan min bil blir klar... SATAN!! :evil:

Fast den blev fin i lacken...

SURT Pelle! precis nu när du hade fått på fronten och allt :cry:
Donny Sorenso
Klubbmedlem
Klubbmedlem

Post by Donny Sorenso »

Jess, jag ska till Vallåkra, iofs för ljudbygge, men efter det parkerar jag gärna bland PSC-medlemmarna..

Hur funkar det, kommer vi ha nån slags rabatt eller fritt inträde då?
205-405-406
Peter Igelhammar
Crew
Crew

Post by Peter Igelhammar »

206:an wrote:Hej igen.

Har fått ett svar nu, på fredagen innan Vallåkra träffen så ska man åka ner till området och märka ut sin plats. Hur stor den ska va och var man ska stå. Inträdet är gratis för förare och bil, för medåkande och övriga besökare är det en inträdesavgft på 120 kr. Personer under 15 år går gratis in. Jag ska ringa Per Östman i början av vecka 31 för att få lite mer information och tider.

Tänkte att vi skulle göra något liknande det här:

Vi träffas på Lördagen någon gång på förmiddagen på en plats mellan Höör och Hässleholm som alla lätt kan hitta, sen kör vi hem till mig för att tvätta och putsa på bilarna lite. Under dagen får vi hitta på något att äta, sen på kvällen blir det avfärd mot Vallåkra för att ställa oss i kö in till området. Grilla på kvällen när vi kommit fram, övernattning i sin bil eller medtaget tält. Insläpp blir på Söndag morgon kl.06.00. Och dom har öppet till 17.00.

Kanske läsa tråden igen?!!! Det var ju inte sååå svårt att se eller?
Peugeot Sport Club Crew
http://www.igelhammar.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Just nu:
307 Kombi HDI FAP 08a 110 pigga

Tidigare:
406 coupé, 106 Rallye, 205 Gti, 405 mi16 ,309 Gti/16, 205 cti mi16

Vem är Mr Cap?
Du må ikke drite i hanskeromme.
Post Reply