Ett forum för chassi, trim, r-däck, bromsar, motorsport och körteknik t.ex. Sånt som gör dig och din bil snabbare runt-runt eller rakt fram helt enkelt.
WoberT wrote:dags för Peugeot att ta sig i kragen o göra lite potenta turbomotorer som är relativt billiga att trimma. Nästa bil vill jag ha lite mer effekt i o då har tyvärr inte Peugeot nåt att erbjuda.
De har gjort EN potent turbomotor hittills i en någorlunda normal bil. XU10J4TEZ heter den. Skaffa en sån så kan du kräma på utan större hinder.
See you @ Grand Hyatt, Dubai, UAE
- Tillhör samhällsgruppen "Restaurangpersonal, världens fattigaste miljonärer" -
WoberT wrote:dags för Peugeot att ta sig i kragen o göra lite potenta turbomotorer som är relativt billiga att trimma. Nästa bil vill jag ha lite mer effekt i o då har tyvärr inte Peugeot nåt att erbjuda.
De har gjort EN potent turbomotor hittills i en någorlunda normal bil. XU10J4TEZ heter den. Skaffa en sån så kan du kräma på utan större hinder.
och det beteckningen på 405 t16 lr?
"Det är inte lätt när det är svårt, men skönt när det går.. "
Grenrörs bygget tänkte jag leja bort till en kille i Fagersta som är grymt säker men svetsen.. han kör med dubbla turbos o över 800kusar i sin bmw.. Han bygger egna dumpventiler bl.a.
Lr om jag och morbor får tummen ur r**** och bygger oss en jigg o pysslar lite... själv är jag ju inte så bra på att svetsa...
"Det är inte lätt när det är svårt, men skönt när det går.. "