har nyligen fått tummen ur å installerat baslåda steg etc (hade inbrott förra sommaren )
jag hade ett par JBL 6x9 som fick ge vika för MDS nya KHARMA serie.
helnöjd me dom....riktigt nice ljud för att vara 6x9.
brukar inte gilla den typen av högtalare men dom var en positiv överraskning!
dom flesta högtalare låter rätt bra.. det som är viktigast är INSTALLATIONEN.. det gör stoor skillnad om dom t.ex. får en egen låda eller är installerade på ett bra sätt.
Christofer Soderbaum wrote:Nepp, inte tävlingsbyggt, men jobbade i bilstereobutik och gjorde diverse byggen under en sommar. Folk kom in med MDSgrejer i nävarna som de bara slitit ur bilarna o bad om att få köpa nåt som håller. 90% av alla steg som folk kom in med som brunnit var MDS... Behöver jag påpeka att vi inte sålde MDS?
Just det där med prisvärt är en bra början...kvalitet KOSTAR. Så har det alltid varit. Prisvärdheten beror bara på hur mkt du kan kompromissa bort från något som är BRA, men kostar för mkt för din smak...
Låter som standarkommentaren från folk som jobbat/jobbar på Brl Kan inte förstå hur man kan såga ett helt märke rakt av utan att ha provlyssnat deras olika modeller?
Om Mds bara var skit skulle väl knappast deras dynamic serie sitta orginalmonterad i bilar som Lamborghini Diabolo?
Kunna vinna några som helst priser på ljudtävlingar?
lr har jag fel...?
"Det är inte lätt när det är svårt, men skönt när det går.. "