Ferrita 206 RC
Ferrita 206 RC
Jag rinde till dom och frågade om ett avgassystem jag var den tredje som hade ringt idag är det någon här av er som ringt....
- BANZAI3030
InFoTiZeR wrote:har varit uppe tidigarejag har ringt men ej idag.. sök efter..
Nytt avgassystem till rc eller nå......
Japp till en RC det är systemet som du skrev om förut tror jag. Det skulle kosta ca 5400:- plus frakt och det är det som saabtuning hade när dom bänkade rc'n och det är från katten och bakåt.
Varför undrar du? Var det snyggt eller ökade effekten med det? Hur många hästar bänkades den till?
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Feritta sa att det skulle göra ca 15hk men det tror jag ej på för jag maila dom i Norrköping...
Hej Fredrik.
Det sitter ett sportavgassystem på den bilen.
Den gav 182 hk och 212Nm
Mvh Magnus
.....
Har kollat på videon o jag tycker inte att det låter något annorlunda om den bilen än min......
är det jag som är ute o cyklar nu???
Hej Fredrik.
Den gav 182 hk och 212Nm
Mvh Magnus
.....
Har kollat på videon o jag tycker inte att det låter något annorlunda om den bilen än min......
InFoTiZeR wrote:Feritta sa att det skulle göra ca 15hk men det tror jag ej på för jag maila dom i Norrköping...
Hej Fredrik.
Den gav 182 hk och 212Nm
Mvh Magnus
.....
Vet ej om du är ute och cyklar... men det är på drivhjulen dom mäter den effekten "ska ringa till nordic uhr och fråga" och när klubben var ner till dalhems och mätte var det en rc som hade 165 hk på drivhjulen. och det är ju ca 15 hk.
MEN jag pratade med han som trimmar 206 RC grp N om dom siffrorna som feritta fått fram och han vart skeptisk till att det skulle ge så mycket dom hade lagt mycket pengar på trimm. Men som han sa man vet ju aldrig...
InFoTiZeR wrote:kollade på sam härom dagen o såg att man kan chipa 15hk nu också. det är ju också lite intresant.
RC:n?
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
InFoTiZeR wrote:Okej...
Det kanske stämmer, Det där får vänta tills i vår. men sen ska jag ha det hehe kollade på sam härom dagen o såg att man kan chipa 15hk nu också. det är ju också lite intresant.
Det pratade rally killen om att det går att ändra styrboxen, men dom vill inte köpa det utan bygga ett eget så att dom kan utveckla det själv och ställa in som dom vill.
Men det behöver inte en annan...