Nu börjar jag bli RIKTIGT trött på realcar men vet ej om detta är berättigat?!
Beställde huv scoop + vita blinkers i tisdags förra veckan alltså hela 9 dagarsen!! Han jag pratade med på telefon sa att om jag hade tur kunde jag få grejerna på fredag men nix dom dök inte upp! Men nu har jag väntar bra mycket längre än fredags! OCh jag som hade tänkt att tok fixa bilen i helgen och det värsta är att vädret skall ju bli GRYMT i helgen med så jäval Typiskt!!
Någon med leverans erfarenheter från realcar? skall tillägga också att grejerna fans inne när jag pratade med honom!
Tack för ni finns!
Nu väntas utredning om vem som är vållande i olyckan där min mattsvarta 205:a demolerades!
Så nu gäller allt eller barskrapad!!
*håller tummarna*
när jag beställde så fick jag mina saker efter 2-3 dagar! ring och fråga vart grejjerna är eller om du har kollinummer så kan du juh kolla på www.posten.se
Realcar hade väldigt dåligt ryckte för 1 år sen.. när jag hade min golf..
dåliga saker långa leveranstider.. osv.
så jag beställer aldrig mera därifrån.
// Martin]
Läste på deras sida att man skulle fått en oderbekräftelse i brevlådan men inte ens det har jag fått! Men det kan ju vara så att grejerna ligger och väntar på mig utan att jag vet om det det märker jag imorgon!
Så priset lär ju åka ner eller så får dom fixa dhl express för jag måste ha grejerna i helgen!
Sov gött alla goa puggers
Nu väntas utredning om vem som är vållande i olyckan där min mattsvarta 205:a demolerades!
Så nu gäller allt eller barskrapad!!
*håller tummarna*
Dom är super sega med att leverera sin prylar har bara haft strul !
det är ju synd att det ska ta så lång tid att få sina prylar när man läger ner tid och mycket pengar på styling mm.
man vill ju att det ska vara lite/mycket flyt !
Anonymous wrote:Dom är super sega med att leverera sin prylar har bara haft strul ! det är ju synd att det ska ta så lång tid att få sina prylar när man läger ner tid och mycket pengar på styling mm. man vill ju att det ska vara lite/mycket flyt !
beställde på vallåkra (söndag) och fick grejorna redan på torsdag samma vecka... sen så hade de erbjudande på vallåkra med så jag fick det fraktfritt + klubbrabatt
När jag bäställde mitt combat packet till min 405a så sa dom att det skulle ta ca 3 veckor inann det kom,men efter 5 dagar så ringde dom från posten och sa att det hade kommit....
Peugeot 605 SLI -95 Såld
Vw 1303s -74 till stripp
Mitsubishi lancer S/W evo edition
Men äger iaf en Peugeot KEPS
Boren wrote:Nu börjar jag bli RIKTIGT trött på realcar men vet ej om detta är berättigat?! Beställde huv scoop + vita blinkers i tisdags förra veckan alltså hela 9 dagarsen!! Han jag pratade med på telefon sa att om jag hade tur kunde jag få grejerna på fredag men nix dom dök inte upp! Men nu har jag väntar bra mycket längre än fredags! OCh jag som hade tänkt att tok fixa bilen i helgen och det värsta är att vädret skall ju bli GRYMT i helgen med så jäval Typiskt!! Någon med leverans erfarenheter från realcar? skall tillägga också att grejerna fans inne när jag pratade med honom!
Tack för ni finns!
Eftersom du bor i GBG varförinte åka till BRL sisjön istället så finns prylarna där, då får du dom desutom fraktfritt.
Jag kan förstå om typ ett helt jävla bodykit kan ta lite tid, framförallt om det inte finns inne, men saker som blinkers och huvscoop borde f*n gå snabbt!