Le mans/mi16
Le mans/mi16
Har lite frågor, passar avgassystemet från en le mans på mi16 rakt av ? bagageluckan från le mans till mi16? Lambdan från le mans till mi16 ? Bromsok från le mans till mi16 ? Kompisens kompis har dödat sin le mans tänkte om man kan plocka över lite delar från den till min mi16... Ska åka o kolla på den imorrn, så då ser jag ju iofs om det passar men tänkte höra mig för lite om ni vet. Tips på delar man kan plocka över ? Lite sugen på hans stolar har inte sett dom men det ska tydligen vara fräscht halvskinn, har ju iofs helskinn i min mi16, men tror hans är snyggare.
My Peggy is my precious
- Johan Jatko
Vad är det för årsmodell du har??
Är tveksam att det är samma avgasssystem på 1,9 och 2,0 mi16-motorerna, men det kanske går ändå??
Lambdan kan tänkas passa. Det är oftast samma ok, bakoken är iaf samma på alla 405:or... Fram kan det finnas 2 olika, en med något större kolv.
Bagageluckan passar nog inte om den är från en -93 eller nyare och du har en -92 eller äldre. Från -93 och framåt så går ju bakluckan ner mellan bakljusen, medans dom äldre har en rak kant hela vägen...
Om man kollar på avgassystem till en 405mi16 fram till -92 och till en -93 eller nyare så ser man att det skiljer, tror att dom nyare har lite grövre system, men jag kan ha fel...
Är tveksam att det är samma avgasssystem på 1,9 och 2,0 mi16-motorerna, men det kanske går ändå??
Lambdan kan tänkas passa. Det är oftast samma ok, bakoken är iaf samma på alla 405:or... Fram kan det finnas 2 olika, en med något större kolv.
Bagageluckan passar nog inte om den är från en -93 eller nyare och du har en -92 eller äldre. Från -93 och framåt så går ju bakluckan ner mellan bakljusen, medans dom äldre har en rak kant hela vägen...
Om man kollar på avgassystem till en 405mi16 fram till -92 och till en -93 eller nyare så ser man att det skiljer, tror att dom nyare har lite grövre system, men jag kan ha fel...
-94 405 Mi16, såld & krockad!
-05 Citroen C5 2,0 HDi, glidarbilen
-84 Volkswagen Golf CL, jobbarbil
-05 Citroen C5 2,0 HDi, glidarbilen
-84 Volkswagen Golf CL, jobbarbil