tack på förhand
Alu Pedaler, vxlknopp och ratt ?
Alu Pedaler, vxlknopp och ratt ?
vart kan jag köpa som ett kit lixom.. vill ha samma märke på alla grejerna och det ska helst gå i rött
nån som vet några bra sidor lr märken ? tipsa mig gärna
tack på förhand
tack på förhand
Körde förut 306 RC Edition.
-
Guest
Radeon wrote:Coss wrote:Luisi fanns på mekonomen förr...
det finns lite.. men sortimentet är inte stort där.. har röda luisi pedaler nu.. men dom sitter igenom pedalen vilket inte är nått bra.. vill ha som klämmer om bakom
Hur är såna som klämmer om bakom, förklara. För jag har funderat på att skaffa andra pedaler men jag fattar inte hur man ska fästa, vill ju inte borra i dem
Radeon wrote:Coss wrote:Luisi fanns på mekonomen förr...
det finns lite.. men sortimentet är inte stort där.. har röda luisi pedaler nu.. men dom sitter igenom pedalen vilket inte är nått bra.. vill ha som klämmer om bakom
vadå klämmer in bakom.. du kan ju inte ha aluminumpedaler som du klämmer på som orginal gummipedalerna.
I en Peugeot Klubb nära dig
Medlem nr 1074
- 306GTi 97B - - såld
Anonymous wrote:Radeon wrote:Coss wrote:Luisi fanns på mekonomen förr...
Hur är såna som klämmer om bakom, förklara. För jag har funderat på att skaffa andra pedaler men jag fattar inte hur man ska fästa, vill ju inte borra i dem
sitter som en plåt bakom som håller om själva pedalen.. jag har boratt hål i mina pedaler nu.. men dom sitter för tajt när de är gjort så eftersom man inte kan borra mitt i pedalen :/
Körde förut 306 RC Edition.
-
danneeeeee
-
danneeee
gör ett besök på
www.momo.it
ratten heter champion
knoppen airleather (röd)
pedalerna är de som är på huvudbilden för pedaler.
allt går i samma stil
har setat i min röda cittra.
levereras i originalkartonger
www.momo.it
ratten heter champion
knoppen airleather (röd)
pedalerna är de som är på huvudbilden för pedaler.
allt går i samma stil
har setat i min röda cittra.
levereras i originalkartonger