Instruktionsbok 306, 1994
-
pisanggoreng
Instruktionsbok 306, 1994
Hej,
Någon som har en instruktionsbok till salu eller till uthyrning ett slag..? Har en 306, 1994.
Tack,
André
Någon som har en instruktionsbok till salu eller till uthyrning ett slag..? Har en 306, 1994.
Tack,
André
-
Guest
jag hittade den till slut..
http://www.peugeot-club.com/main.php?co ... php&id=119
bara tanka hem zip filen (306.zip) längts ner. Det är hela guiden..
Sen tankar du DjVuWebBrowserPlugin.exe som finns överst på samma sidan som du kommer till om du öppnar länken. Måste du ha för att kunna öppna guiden. Guiden är på engelska.. finns inte på svenska.
Det är ungefär som pdf format om jag inte minns fel.
http://www.peugeot-club.com/main.php?co ... php&id=119
bara tanka hem zip filen (306.zip) längts ner. Det är hela guiden..
Sen tankar du DjVuWebBrowserPlugin.exe som finns överst på samma sidan som du kommer till om du öppnar länken. Måste du ha för att kunna öppna guiden. Guiden är på engelska.. finns inte på svenska.
Det är ungefär som pdf format om jag inte minns fel.
I en Peugeot Klubb nära dig
Medlem nr 1074
- 306GTi 97B - - såld
-
andremoller
Instruktioner 306 GTI alt S16
Lånar denna gamla tråd....
Behöver en instruktionsbok, verkstadshandbok eller annan liknande litteratur. Papper, cd eller pdf spelar ingen roll.
Försökte på www.peugeot-club.com under downloads men lyckades inte. Är lite knackig på det där språket... he he
Någon som kan hjälpa mig?
Behöver en instruktionsbok, verkstadshandbok eller annan liknande litteratur. Papper, cd eller pdf spelar ingen roll.
Försökte på www.peugeot-club.com under downloads men lyckades inte. Är lite knackig på det där språket... he he
Re: Instruktioner 306 GTI alt S16
Piggen wrote:Lånar denna gamla tråd....
Hittade och köpte till slut grejorna på Ebay.
Det blev en begagnad instruktionsbok och sedan en typ verkstadshandbok på DVD....