Vill bara påminna om att sista dagen för inbetalning (ni vill väl inte missa något i Skitsnack? ) är den 31 jan.
Nuvarande klubbmedlemmar som inte kan/vill betala in medlemsavgiften innan detta datum kommer inte att tappa sitt befintliga medlemsnummer. Detta händer först om man väljer att inte förnya medlemskapet två år på rad.
Väl mött under 2005.
Mvh
André Voss, Medlemsansvarig
André Voss | Banbil: 205 GTi -90 | Barnbil: 308 SW Allure 1.6 Turbo -11 Körde:
306 Roland Garros 1.8 -99
406 V6 3.0 Sport -01
206 GTi -00
Blir att ställa sig på gatan iår igen då.. Fast dom börjar ju känna igen mig nu när det blir andra året i rad så det ska väll inte vara så svårt att få ihop stålarna.. *tycker inte om dom ryska sjömännen*
//Henrik "henke" Sundset Audi A4 Avant 2.0T Quattro Peugeot 206 GTi *SÅLD* BMW R1200 GS Adv. Locost Super 7
Äh.. jag gör en betalning iallfall.. ser inte att jag gjort någon tidigare i historiken.. skulle det bli dubbelt så går ju pengarna till ett bra ändamål iallafall..
äh, något skall ni väl ha för att fixa å dona med klubben?
Iofs handlar det väl mest om en symbolisk summa men ändå?
Nu får du fixa det andré. No crew shall pay
tobbe tuff wrote:äh, något skall ni väl ha för att fixa å dona med klubben? Iofs handlar det väl mest om en symbolisk summa men ändå? Nu får du fixa det andré. No crew shall pay
Någon hade det förslaget på styrelsemötet men det klubbades snabbt ner av olika anledningar.
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin