Vet nån vilket som är bäst när det gäller att sänka min 206 fram?
Nån som gjort det och isåfall hur mycket sänkte ni bilen och ungefär till vilken kostnad?
/Joakim
Sänkning fram 206:a
- Jkpgskillen
Sänkning fram 206:a
Peugeot 206 GTi
"syns man inte, existerar man inte"
------------------------------------
-
Cascade
Re: Sänkning fram 206:a
Josafat wrote:Vet nån vilket som är bäst när det gäller att sänka min 206 fram?
Nån som gjort det och isåfall hur mycket sänkte ni bilen och ungefär till vilken kostnad?
/Joakim
TjohoO josafat! Denna frågan hör inte hit men ditt neon under bilen lyser riktigt starkt å snyggt! Undrar vilket märke det är, vart det är köpt å vad det kostade? Tacksam för svar!
- Jkpgskillen
Re: Sänkning fram 206:a
Cascade wrote:Josafat wrote:Vet nån vilket som är bäst när det gäller att sänka min 206 fram?
/Joakim
TjohoO josafat! Denna frågan hör inte hit men ditt neon under bilen lyser riktigt starkt å snyggt! Undrar vilket märke det är, vart det är köpt å vad det kostade? Tacksam för svar!
Tjabba! Jag tackar så mycket för att du tycker det, jo det är köpt på Micro för snart 2 år sedan, kostade då 1500, idag vet jag inte vad det kan kosta!
Peugeot 206 GTi
-
Guest
har ditt neon hållt i över två år??
folk som sa till mig att jag inte skulle satsa påneon för det inte höll mer än några månader.
skulle köptde på mds o det lär knappast vara sämre än micro.
eller vad säger du.
[email protected]
folk som sa till mig att jag inte skulle satsa påneon för det inte höll mer än några månader.
eller vad säger du.
[email protected]
- Jkpgskillen
Anonymous wrote:har ditt neon hållt i över två år??
eller vad säger du.
[email protected]
Jag köpte det sommaren 2003 för 1495 kr och det var väl investerade pengar för så bra saker. Jag kan säga att det finns många som säger att neon inte håller så bra, men säg så här att man använder det kanske 10 timmar i veckan under det soliga halvåret så lär det hålla i ett långt tag *s*!
Peugeot 206 GTi