Ta bort främre stolar i 206 GTi?
Ta bort främre stolar i 206 GTi?
Jag ska ta bort de främre stolarna i min 206:a. Är det något speciellt jag ska tänka på? Hur många bultar sitter de fast med? Har inte kollat på de ännu men speciellt svårt kan det väl inte vara?
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
-
Guest
Vet inte om det finns bältessträckare på den bilen. Om det finns akta dig. Råkade ut för krutsträckare på En Cittra för ett antal år sedan. Rena turen att de inte smällda när vil lyfte stolen. Stog på en varningslapp under sitsen och på franska att denna inte fick lyftas utan att bältessträckaren spärrades innan, gick inte att se lappen innan den var ute ur bilen. (fransk logik). Vi undrade vad det stog på lappen när vi lyft ut den och såg lappen frågade därför en som talade franska. Hoppsan, men det gick ju bra..........
Tror inte att det ska sitta en bältessträckare i min. Är dock inte 100%.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
André V wrote:Sitter bältessträckare även i 00orna.
Hur ska jag tackla det problemet då?
rcdriver wrote:det sitter bältessträckare i bilen dock inte i stolen, vi kan kolla på det i morgom, byter båda stolarna på under en timme
Tjena! Så du är här ibland också.
Stolar
Sitter med 4st skruvar ,tar inte många minuter att byta ,bara att lyfta ur och i med dom nya stolarna
Lycka till!!!!
MVH:Dahm
Lycka till!!!!
MVH:Dahm
Singel