Kjolar..
Kjolar..
Letar efter kjolar till min 405:A...Någon som vet någon sida med kjolar ? ska gärna matcha s70r frontspoilern som sitter på
..Är ny peuogot ägare & ny på forumet..Tacksam för svar
/ Mvh Josse
Bilder tack.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
- danielr112
hej hej =)
en tjej till? =)
www.realcar.se har lite
men om inte annat kan du väl bygga om ett par andra?
www.mds.se har bland annat universal
en tjej till? =)
www.realcar.se har lite
- danielr112
daromer wrote:hej hej =)
en tjej till? =)
www.realcar.se har lite
Ja tjej är jag =) Kan ju inte bara vara killar som håller på med bilar *L*
Tack för sidorna..
Kjolar å bakspoiler skulle väl jag börja med..
Nu vet jag iofs inte hur den ser ut i bak, men är de original sri bakspoiler så skaffa en från en Mi16.
Nu vet jag iofs inte hur den ser ut i bak, men är de original sri bakspoiler så skaffa en från en Mi16.
Erik Lundberg
Falun
T16-94
Mi16-92
Nej, låt tjejen styra dig. Och bli inte för upprörd över att du inte hittar hålet!! Vi är bra på annat, fickparkering t.ex.
Falun
T16-94
Mi16-92
Nej, låt tjejen styra dig. Och bli inte för upprörd över att du inte hittar hålet!! Vi är bra på annat, fickparkering t.ex.
- danielr112
Hmm, din nummerplåt är väldigt upplyst eller är det photoshoppat?
Är det en myt det där att man kan behandla plåtarna med nån reflexlack så fartkamerorna bara får se en stor vit blobb?
Vad exakt använder man isåfall?
Är det en myt det där att man kan behandla plåtarna med nån reflexlack så fartkamerorna bara får se en stor vit blobb?
Robert Johansson
If it's not a rotor, it's not a motor.
PSC-medlem Nr. 1160
Halmstadsträffen 2008!
If it's not a rotor, it's not a motor.
PSC-medlem Nr. 1160
Halmstadsträffen 2008!
- danielr112
photoshopat för min del...
sägs att det ska gå.. men jag har själv aldrig sett det och kommer inte tro blint på det förräns ja ser det själv.. vet att så länge man tar kort med blixt går det att gömma.. men utan blixt så kan man se den....
edit:
har föresten sett en tråd om det antingen här elller på zatzy. där diskuterades det villt om det iallfall
sägs att det ska gå.. men jag har själv aldrig sett det och kommer inte tro blint på det förräns ja ser det själv.. vet att så länge man tar kort med blixt går det att gömma.. men utan blixt så kan man se den....
edit:
har föresten sett en tråd om det antingen här elller på zatzy. där diskuterades det villt om det iallfall
och kameraskåper blixtrar ALLTID, (bittert fått erfara) + att farsan höll på att köra av vägen en gång när det blixtrade till från ingenstans...
sprayen funkar...
sprayen funkar...
Äger:
*406 SS -02 "Lady"
I Garaget:
*projekt 2012"Babe"
*Nissan Stagea "Skyline Kombi" RSfour
*dremel multi
Christian Olsén - Peugeot Sport Club | CREW Träffansvarig
Utsedd till klubbens starkaste person!
Psc Medlem #906
Filmstjärnan
*406 SS -02 "Lady"
I Garaget:
*projekt 2012"Babe"
*Nissan Stagea "Skyline Kombi" RSfour
*dremel multi
Christian Olsén - Peugeot Sport Club | CREW Träffansvarig
Utsedd till klubbens starkaste person!
Psc Medlem #906
Filmstjärnan
daromer wrote: detta är ju en smaksak vad man gillar också
Exakt! Man ska styla bilen så att man själv tycker om den. Sen finns det ju vissa gränser man inte bör överskrida...
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
- danielr112
PelleW wrote:daromer wrote: detta är ju en smaksak vad man gillar också
Exakt! Man ska styla bilen så att man själv tycker om den. Sen finns det ju vissa gränser man inte bör överskrida...
yeap =)
man kan alltid höra vad andra tycker men det e ju en själv som ska "leva" med bilen eller va de nu e... =)
Panzer wrote:Hmm, din nummerplåt är väldigt upplyst eller är det photoshoppat?
Är det en myt det där att man kan behandla plåtarna med nån reflexlack så fartkamerorna bara får se en stor vit blobb?Vad exakt använder man isåfall?
http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story ... %2C00.html
Slänger in en länk får se om den funakar, Lite lättare om man ser den..Självklart kommer jag göra bilen som jag själv vill ha den, men alltid kul med förslag kanske tom fastnar bättre för ett förslag som kommit från någon annan.
Daromer: Mycket fin bil...
Hellas: Jo självklart fins det en krycka man kan rycka=) Men är man van vid att köra 240 så
[url]http://album.lunarstorm.se/FullSize/64d/{64d63792-7ebe-4b89-970e-8ad586fc9650}.jpg[/url]
Daromer: Mycket fin bil...
Hellas: Jo självklart fins det en krycka man kan rycka=) Men är man van vid att köra 240 så
[url]http://album.lunarstorm.se/FullSize/64d/{64d63792-7ebe-4b89-970e-8ad586fc9650}.jpg[/url]