billjud, mekansiska fel och idiotfrågor om dragrace passar inte här
Förtydlignade prestandaforumet.
Förtydlignade prestandaforumet.
Exempelvis med fetstil

http://i154.photobucket.com/albums/s246 ... gskill.jpg
Mazda Miata LS -00, ständigt mera godis.
Fd. Dagligbrukare, nu intermittentspammare.
Re: Förtydlignade prestandaforumet.
Jag förstår glimten i ögat met är nog inte ett problem enbart för prestanda-avdelningen. Vi får flytta en hel del, främst från Allmänt. Jag vet inte hur tydlig man ska vara för att de ska få helt genomslag.Niklas wrote:Exempelvis med fetstil
Ett förtydligande om förtydligandet, "idiotfrågor" om dragracing, vad det nu är, hör kanske inte hemma där, men dock om det gäller motortrimning, däck eller chassi för dragracing ska man lägga sin fråga där. En del grejer är allmänna oavsett om man ska köra rakt fram eller krokigt.
Ska iaf kolla över beskrivningen.
EN 14497
tack pär
För övrigt så stavar jag som en kratta. Jag läste igenom rubrik och text i denna tråd och började skratta åt mig själv.. jag tror jag måste sova mer
Idiotfrågor om dragracing var ett skämt, mest med tanke på "drar min bil den där bilen"
En konkret frågeställning i ett sådant fall "hur startar jag snabbast från stillastående" eller "lämpliga modifikationer att göra för att minska min 201m-tid" skulle vara lämpligare.
Hade det inte varit för problemet med att man alltid lär sig nya saker och förändrar synen på vissa former av trim allt eftersom så hade jag skrivit en "tutorial i olika formers överladdning, saker att tänka på"
Vet dock inte hur omfattande man skulle göra en sådan.
För övrigt så stavar jag som en kratta. Jag läste igenom rubrik och text i denna tråd och började skratta åt mig själv.. jag tror jag måste sova mer
Idiotfrågor om dragracing var ett skämt, mest med tanke på "drar min bil den där bilen"
En konkret frågeställning i ett sådant fall "hur startar jag snabbast från stillastående" eller "lämpliga modifikationer att göra för att minska min 201m-tid" skulle vara lämpligare.
Hade det inte varit för problemet med att man alltid lär sig nya saker och förändrar synen på vissa former av trim allt eftersom så hade jag skrivit en "tutorial i olika formers överladdning, saker att tänka på"
Vet dock inte hur omfattande man skulle göra en sådan.
jaja, edited
I normala fall så kan jag faktiskt stava
Jag ska nog försöka få rätt antal sömntimmar resten av veckan
skrettar best som skrettar sist 
I normala fall så kan jag faktiskt stava
Jag ska nog försöka få rätt antal sömntimmar resten av veckan