Peter Igelhammar wrote:Men nu kommer jag ju inte så...
WHAT?!
Han ska ju på middag, läs tråden...
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
men eftersom folk bara klagar när jag försöker fixa nåt så skiter jag i det... ni kan ha eran jävla ölhävarkväll nån annanstans... fine with me... jag festar hellre med mina polare än några gnällspikar!
Klew, Söder sa att han köpte läget för det e billigare än ett vandrarhem. Han kan ju nte hjälpa att han har samma yrke som din polare. Ju fler bartendrar, ju sämre drinkar Jag hade gära pröjsat om jag skulle komma, vilket jag inte gör. Ser du nån annan som protesterar?
Christofer Soderbaum wrote:Jag för min del kan likagärna ta förfesten på nåt sjysst hak på stan med god mat o öl efter det, fine with me, inte pengarna det handlar om.
Om vi ska sitta på något ställe o kanske käka o dricka så bör vi nog bestämma oss för vilket ställe, vi är inte så ensamma om o vara ute då! Lönehelg + påsk + bilmässa=myyyycket folk!
//Joakim
Peugeot 206 GTi
"syns man inte, existerar man inte"
------------------------------------
Christofer Soderbaum wrote:Jag för min del kan likagärna ta förfesten på nåt sjysst hak på stan med god mat o öl efter det, fine with me, inte pengarna det handlar om.
Om vi ska sitta på något ställe o kanske käka o dricka så bör vi nog bestämma oss för vilket ställe, vi är inte så ensamma om o vara ute då! Lönehelg + påsk + bilmässa=myyyycket folk!
//Joakim
Jag vet inte varför, men jag tror dig...:o)
See you @ Grand Hyatt, Dubai, UAE
- Tillhör samhällsgruppen "Restaurangpersonal, världens fattigaste miljonärer" -
att polaren ställer upp som bartender är mer för att han bor där o ska ändå va me o festa o är bartender så, alltså inte så att ni ska betala för att han ska stå där förstår att ni kan tycka det känns lite skumt att betala för en priv-fest men som sagt, pengarna går till mina polare o de e på deras villkor vi kunde vara där...
men nu verkar det som om det är några stycken andra som är intresserade av att komma också... hur pass snart vill ni ha svar om öhk? är förmodligen lättare för mig att förklara situationen för mina polare irl, åker ner på onsdag efter jobbet eller tidigt åt H-vete på torsdag morgon... så kan nog fixa fram ett svar till torsdag kväll utan problem... fast ni kanske är planerande människor?
ungefär så snäll han är ja fast han kan några fler drinkar än medelsvensson också.. (som i normalfall bara kan redbull-jäger o nån mer) förstår att om du är bartender själv är du inte jätteimpad osv men wtf... om nån inte är så bra på att blanda drinkar är det väl alltid trevligt?
alltså mina polare e riktiga virrpannor... nu har de bestämt sig för att inte ta nå betalt för det blir en rätt stor fest... 40-50 pers... men de kunde däremot inte fixa nån sovplats... så de som akut deluxe måååste ha hjälp med sovplats kanske kan bo med mig hos mina föräldrar... har lurat iväg brorsan att bo hos polarna (de ville att man ska känna dom för att få bo) så då har vi matrummet, brorsans rum o vardagsrummet till sovyta... borde täcka in runt 10-15 pers... kommer lägga in vägbeskrivning till både mina föräldrar samt polare med karta o sådär imorrn.. nu tänker jag sova... men som sagt... alla är välkomna...
o söder: verkade som jag hade missuppfattat min bartenderkompis, han tyckte att alla skulle ta med sig var sin flaska sprit (olika sorter) så skulle alla få massa drinkar... låter som en lite skoj grej faktiskt... som ett knytkalas med drinkar