Hej.
Jag tänkte om de finns någon här som har nå tips hur man går till väga för å höja originalvingen på 405 mi16.. Har tröttnat på min DTM vinge å vill sätta dit original igen..
Bild på höjd original:
Erik Lundberg
Falun
T16-94
Mi16-92
Nej, låt tjejen styra dig. Och bli inte för upprörd över att du inte hittar hålet!! Vi är bra på annat, fickparkering t.ex.
Hehe... nja.. !
Polisen har redan koll på mig efter igår.. dom skrek då de i ansiktet på mig så får dom se en halvmeter plåtvinge på luckan så ryker nog den direkt!
Erik Lundberg
Falun
T16-94
Mi16-92
Nej, låt tjejen styra dig. Och bli inte för upprörd över att du inte hittar hålet!! Vi är bra på annat, fickparkering t.ex.
vad du ska höja den med vet jag inte men finns väll något bra material å använda.
Men som sagt vinkla den lite inåt om du ska höja den så det inte ser ut som på bilden
JAg tillverkade 2 distanser som lackerades. Fräste dem lite frammåt för en snyggare look. Vingen lutar ju bakåt orginal Gängade ur de 4 stängerna ur vingen o kapade till 4 nya längre som förankrades med blå stark loctite. Sedan e det ju bara att köra på igen. Sedan att jag hade en 309 med ett annat mönster på vingen det e en annan historia.