klew wrote:alltså mina polare e riktiga virrpannor... nu har de bestämt sig för att inte ta nå betalt för det blir en rätt stor fest... 40-50 pers... men de kunde däremot inte fixa nån sovplats... så de som akut deluxe måååste ha hjälp med sovplats kanske kan bo med mig hos mina föräldrar... har lurat iväg brorsan att bo hos polarna (de ville att man ska känna dom för att få bo) så då har vi matrummet, brorsans rum o vardagsrummet till sovyta... borde täcka in runt 10-15 pers... kommer lägga in vägbeskrivning till både mina föräldrar samt polare med karta o sådär imorrn.. nu tänker jag sova... men som sagt... alla är välkomna...
o söder: verkade som jag hade missuppfattat min bartenderkompis, han tyckte att alla skulle ta med sig var sin flaska sprit (olika sorter) så skulle alla få massa drinkar... låter som en lite skoj grej faktiskt... som ett knytkalas med drinkar
U said it!!
jag tar gärna en plats!! då går 50-lappen till dig!
Äger:
*406 SS -02 "Lady"
I Garaget: *projekt 2012"Babe"
*Nissan Stagea "Skyline Kombi" RSfour *dremel multi
Christian Olsén - Peugeot Sport Club | CREW Träffansvarig
Utsedd till klubbens starkaste person!
Psc Medlem #906 Filmstjärnan
Klew, sånt e skoj, man tröttnar lätt på en sjuttia av vadfan som, men om man e 20 pers o alla tar med sig olika sorter blir det massa spännande drinkar...:o)
Får se som sagt. Tror inte bossen e helt omöjlig, blivit en kille till som börjat på jobbet nu o långfredan lär ju va lugn ändå...får veta mer exakt på onsdag.
See you @ Grand Hyatt, Dubai, UAE
- Tillhör samhällsgruppen "Restaurangpersonal, världens fattigaste miljonärer" -
ja har en 1:a 4 mil söder om jkpg..ha ju en 3+2 soffa sen finns det ju plats på golv om nån vill sova där,...känner ju inget riktigt i peugeot klubben imed att bara ja äger en sån vacker bil häromkring. ja ha plats..ska själv ut fredag å lördag... mazter
Mazter wrote:ja har en 1:a 4 mil söder om jkpg..ha ju en 3+2 soffa sen finns det ju plats på golv om nån vill sova där,...känner ju inget riktigt i peugeot klubben imed att bara ja äger en sån vacker bil häromkring. ja ha plats..ska själv ut fredag å lördag... mazter
Mazter wrote:ja har en 1:a 4 mil söder om jkpg..ha ju en 3+2 soffa sen finns det ju plats på golv om nån vill sova där,...känner ju inget riktigt i peugeot klubben imed att bara ja äger en sån vacker bil häromkring. ja ha plats..ska själv ut fredag å lördag... mazter
Du har en Peugeotpolare 7-8mil ifrån dig
Och jag bor ju 8 mil söder om jkpg så 8 - 4 så då är jag 4 mil ifrån dig.
nu bara hoppar det fram massa pegg folk. Vore trevligt å ses nån dag å kolla in lite bilar.. Men är det nån intresserad av att slagga hos mig så pm:a mig gärna.. kan väl typ 2 pers i sofforna sen typ 3 å golv så slippe man trängas allt för mycket men kläm in er om ni vill.. ingen penga elle nåt.. Måste ställa upp för alla som har långt... !! mazter
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Fast lite synd att Klew inte följde med ut och dansa, ville ju se hans moves... så det var i princip det vanliga ÖHK-gänget som var ute och partajade. Det verkar som att det bara är västkustbor som kan
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin