om du ska montera det i samma höjd som innan så är det bara att högercentrera stolen.
bygg en adapter som stolen passar på och skruva diut skiten
/Daniel www.igelhammar.tk
------------------------------------------------------
ni som röstade på Göran eller alliansen,dra åt H-vete!
------------------------------------------------------
r6-07 supersport på bana.309:a med diesel sexa och nästan 18 "" fälgar.lt35 till hojen,3l tdi att pendla med
Cobra, Recaro, OMP, m.fl. har t.ex stolar både för botten- och sidomontering. Oavsett vad måste du köpa eller bygga adaptrar. Mellan vad beror på om du vill använda original skena eller ej. Sidomontering funkar inte om du vill kunna fälla sätet.
Skenor, även med fäll-funktion finns att köpa. Det är ganska svårt att beskriva en sån här sak i text.
Jag gillar fortfarande inte din attityd. Bara för att du inte själv klarar av att lösa en sån här sak behöver du faktiskt inte tracka folk som försöker hjälpa dig i all välmening.
Jag skriver som admin och moderator, igen, och ber dig hålla en något mer ödmjuk ton.
Jag skriver som admin och moderator, igen, och ber dig hålla en något mer ödmjuk ton.
Pär, jag har noterat att du bett folk hålla en mer ödmjuk ton i flera trådar - och åtminstone jag är glad att du uppmärksammar, och påpekar detta! Jag tycker att detta forum är toppen för informations- och kunskapsutbyte (och även lite skitsnack då och då, i all välmening). Men tyvärr tenderar vissa personer att missbruka detta, och racka ned på andra.
Som sagt, tack Pär för att du som moderator försöker upprätthålla en viss ordning på forumet!
Pär wrote:Cobra, Recaro, OMP, m.fl. har t.ex stolar både för botten- och sidomontering. Oavsett vad måste du köpa eller bygga adaptrar. Mellan vad beror på om du vill använda original skena eller ej. Sidomontering funkar inte om du vill kunna fälla sätet.
Skenor, även med fäll-funktion finns att köpa. Det är ganska svårt att beskriva en sån här sak i text.
Jag gillar fortfarande inte din attityd. Bara för att du inte själv klarar av att lösa en sån här sak behöver du faktiskt inte tracka folk som försöker hjälpa dig i all välmening.
"Tråkigt" på engelska stavas förresten "boring".
tack för din engelska lektion. Mycket lärorik! plz, jag ville bara att folk skulle hjälpa mig, om du uppfattar det som stöddigt att jag typ säger "boring" lr "jaha ingen kör med sportstolar" så får du tycka det.
Det finns värre saker i världen.
Tack för hjälpen ändå
Pär, jag har noterat att du bett folk hålla en mer ödmjuk ton i flera trådar - och åtminstone jag är glad att du uppmärksammar, och påpekar detta! Jag tycker att detta forum är toppen för informations- och kunskapsutbyte (och även lite skitsnack då och då, i all välmening). Men tyvärr tenderar vissa personer att missbruka detta, och racka ned på andra.
Som sagt, tack Pär för att du som moderator försöker upprätthålla en viss ordning på forumet!
/Stefan
ok, nu fick du..hur många + poäng? ( dvs. smör i pannan )
Men jag hoppas alla förstår vilken ton som förväntas. Det går inte att skriva någon regelbok utan det bedöms från fall till fall och vi är flera i Crew, så tyvärr är inte bedömningen 100% objektiv, men förhoppningsvis så nära man kan komma.
Tänk också på användandet av smilies, dessa är till för att förtydliga och förstärka. är ju ganska starkt, då är man stortokig enl. mig.