Någon som har kopplat slutsteg till org stereo ? Har en 12a från mds å tänkte koppla in den , eller är det lika bra å köpa nytt ? Vad å tänka på när jag kopplar , vill ju inte få massa missljud i högtalarna ? Är helt färsk på billjud ska tilläggas ! Är tacksam för alla tips å svar ! Tack för en kalas sida !!!
Knazen75 wrote:Någon som har kopplat slutsteg till org stereo ? Har en 12a från mds å tänkte koppla in den , eller är det lika bra å köpa nytt ? Vad å tänka på när jag kopplar , vill ju inte få massa missljud i högtalarna ? Är helt färsk på billjud ska tilläggas ! Är tacksam för alla tips å svar ! Tack för en kalas sida !!!
Inga problem alls efftersom det bara e en bas!
Skaffa ett slutsteg med högnivåingångar eller en omvandlare från högnivå-lågnivå och ett slutsteg utan lågnivå och koppla till bakhögtalarna.
Några störningar i en bas får du så gott som alldrig efftersom du bara spelar toner under 100 Hz !
ta en titt i den tråden jag länkade längst upp... sammanfattning från den.
Lågnivå-utgången e inte igång från början, måste åka till peugeot-auktoriserad handlare som kopplar igång den åt dig. kostar 600 + jobbtid... känns INTE VÄRT