Kompressortuta 205 GTI...
Kompressortuta 205 GTI...
Min tuta har börjat att bli "hes". Är det någon som har en bra lösning på detta. Har kollat alla anslutningar och dom är oki (bra jordning också). Ändå låter den lite trött. Tips?!
Med Vänliga Hälsningar
Michael "Flash" Kordon
Founder of Peugeot Sport Club of Sweden since 1996
Arne Lindgren wrote:*vill ha en som spelar marcheljäsen...*
Ahem, La Marseillaise..
107 H.U.S.T.L.E.R
myspace.com/billcollectr
Vilka 205:or är det som har kompressortuta? Vissa GTI'er verka ha det, och andra har vanliga horn 
Med Vänliga Hälsningar
Michael "Flash" Kordon
Om jag behöver råd, tips eller hjälp om något, så anser jag mig ha rätt att ställa frågan här på forumet precis som alla andra! Forumet är ju till för Peugeot-relaterade frågor. Oftast får man vettiga svar förutom ifrån lilla Rosen som är så kaxig bakom sin lilla dator. Men är det någon som är en riktig käring så är det DU (Rosen)! Var lika tuff och kaxig när du träffar folk IRL, och stå inte där som en liten tyst och feg mus som inte vågar öppna munnen
Med Vänliga Hälsningar
Michael "Flash" Kordon
.::Yamaha YZF-R1 -06::.
Snart i en backspegel nära dig!
www.bildator.se Kompl. dator till bilen. Mp3/DivX/GPS Mm...
.::Yamaha YZF-R1 -06::.
Snart i en backspegel nära dig!
www.bildator.se Kompl. dator till bilen. Mp3/DivX/GPS Mm...
TomasG wrote:Cat-fight...!
Nej då, men det behövs inte spydiga komentarer och liknande på dom seriösa avdelningarna! Och jag vet att jag inte är ensam att tycka så.
Med Vänliga Hälsningar
Michael "Flash" Kordon
För första gången i forumets historia, vad jag vet, har en användare blivit bannlyst. Trist, men ideliga påstötningar har tydligen inte hjälpt. Upprepade brott mot forumreglerna är anledningen, vilket betyder att övertrampet i denna tråd varken är det enda eller det allvarligaste.
Vi får se om det blir tidsbegränsat eller inte.
Jag låser också tråden, så diskussionen får fortsätta ngn annanstans.
Jag är dessutom såpass trött på allt käbbel, så jag kommer förmodligen inte att gå i svaromål vad gäller banningen. Köp det och försök att lita på mig när jag säger att alternativen är uttömda.
Dessutom kommer radera-knappen att användas vid behov. Den är också väldigt sparsamt använd, men nu är det nog! Admins och moderatorer på ett forum ska inte behöva motivera sina beslut tills f*n själv kommer och löser av dem.
Tänk också på att ni inte har anonyma moderatorer, vilket annars är ganska vanligt, på detta forum. Jag står för detta beslut med mitt namn.
Vi får se om det blir tidsbegränsat eller inte.
Jag låser också tråden, så diskussionen får fortsätta ngn annanstans.
Jag är dessutom såpass trött på allt käbbel, så jag kommer förmodligen inte att gå i svaromål vad gäller banningen. Köp det och försök att lita på mig när jag säger att alternativen är uttömda.
Dessutom kommer radera-knappen att användas vid behov. Den är också väldigt sparsamt använd, men nu är det nog! Admins och moderatorer på ett forum ska inte behöva motivera sina beslut tills f*n själv kommer och löser av dem.
Tänk också på att ni inte har anonyma moderatorer, vilket annars är ganska vanligt, på detta forum. Jag står för detta beslut med mitt namn.
EN 14497