Anslutningsdiametern på den nya dämparen är 2,5 tum och det misstänker jag att det inte är på min 206 GTi. Jag behöver alltså byta ut den sista biten. Var hittar jag en sådan?
Var hitta "adapter" till ny slutdämpare?
Var hitta "adapter" till ny slutdämpare?
Min slutdämpare hänger på en skör tråd för tillfället och jag har hittat en ny som jag vart sugen på.
Anslutningsdiametern på den nya dämparen är 2,5 tum och det misstänker jag att det inte är på min 206 GTi. Jag behöver alltså byta ut den sista biten. Var hittar jag en sådan?
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Re: Var hitta adapter till ny slutdämpare?
PelleW wrote:Min slutdämpare hänger på en skör tråd för tillfället och jag har hittat en ny som jag vart sugen på.![]()
Micro och Mekonomen har bla.
Stavfel? javisst, men jag bryr mig inte.
Mike wrote:STEGMUFF
?
Okej, ska testa där. Har de olika längder också tro?
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!