Vilka ska till Emmaboda???
Vilka ska till Emmaboda???
Skulle bara kolla vilka som ska dit å kolla eller dra en repa mé bilen ??? Synes där!!! 
It doesn´t matter if you win by an inch or an mile, winning is winning!
--------------------
Teddan l Peugeot 206 RC l Helsingborg
--------------------
Teddan l Peugeot 206 RC l Helsingborg
När är det?
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Bilsports "En dag på strippen" i Emmaboda äger rum lördagen den 21 maj från 08.00-17.00. Som vanligt handlar denna träff om strippkörning 402 meter, bilutställning samt SASCA-billjudstävling.
Jag ska dit och det vore roligt att se lite fler från klubben där.
SM-Silver i Billjud 2005 - 14 tävlingar - 14 pallplatser - 10 förstaplatser
| Member of PEUGEOT SPORT Club and SASCA | 206 GTi
WheiZ wrote:Bilsports "En dag på strippen" i Emmaboda äger rum lördagen den 21 maj från 08.00-17.00. Som vanligt handlar denna träff om strippkörning 402 meter, bilutställning samt SASCA-billjudstävling.
Det e ju lite synd att det krockar med Kinnekulle
--------------------------------------------
307 SW 2,0 -03
Absolut. Förmodligen är det svårt att planera in events så att de inte krockar med varandra med tanke på möjligheter att hyra banor o.s.v. Personligen hade jag gärna kört på Kinnekulle men i och med att dessa träffar sammanfaller så går det tyvärr inte. Dock finns alltid möjligheten för de som vill att kombinera de båda med Emmaboda på lördagen samt att transportera sig till Kinnekulle och spana in Peggar på söndagen vilket jag funderar på att göra.
WheiZ wrote:Bilsports "En dag på strippen" i Emmaboda äger rum lördagen den 21 maj från 08.00-17.00. Som vanligt handlar denna träff om strippkörning 402 meter, bilutställning samt SASCA-billjudstävling.
Jag vill lyssna i din bil!
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
PelleW wrote:Jag vill lyssna i din bil!Hmm, man kanske skulle ta o åka till Emmaboda. (var där förra året också)
Det är du givetvis jättevälkommen att göra. 206an överlag är en relativt svår bil att uppnå en bra ljudbild i men det går med lite trixande och fixande.
Anmälningstiden för att ställa ut i Emmaboda gick ut igår (9 maj) och en nyhet för iår är att det inte tas emot några efteranmälningar. Fast orkar man gå några meter extra och inte vill ha superputs på bilen så funkar publikparkeringen excellent gissar jag. Vidare finns möjligheten att förbetala entréavgiften på nätet (biljettköp) och därigenom slippa det urbota roliga köandet.
WheiZ wrote:volvo suger wrote:Det e ju lite synd att det krockar med Kinnekulle
Absolut. Förmodligen är det svårt att planera in events så att de inte krockar med varandra med tanke på möjligheter att hyra banor o.s.v. Personligen hade jag gärna kört på Kinnekulle men i och med att dessa träffar sammanfaller så går det tyvärr inte. Dock finns alltid möjligheten för de som vill att kombinera de båda med Emmaboda på lördagen samt att transportera sig till Kinnekulle och spana in Peggar på söndagen vilket jag funderar på att göra.
Va bra, för att jag åker till Kinnekulle på söndag. Ska bli skoj att träffa lite nya fejs
Last edited by Veiko on Wed May 11, 2005 1:14, edited 1 time in total.
--------------------------------------------
307 SW 2,0 -03
Vänta nu! Trodde att Emmaboda var nu i helgen! Till den 21:e ska det nog vara fixat! Då kommer nog jag.