Christofer Soderbaum wrote:Det va uppskattat, e rätt inne på att köpa en sådan faktiskt! Sneglade lite på dina fälgar oxå..men de får du ha för dig själv.
Du råkade komma förbi just när jag snubblat in i den pratglade mytomanen Zacke...vissa får bestående men efter att ha träffat honom. )
Jo han var rätt så pratglad.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. |Jag såg den live!
Såg en svart 205 gti parkerad nära min flickvän i solna idag.. hade en streamer i vindrutan med "Baugette (///) Racing".
Vems i klubben är den?
Och igår fick jag vrålpisk när jag lånade min flickväns farsas Audi A4 1.8T 180hk av en 307a. Den gick som ett jävla as och jag tyckte mig höra en dump. Diesel eller kanske något turbokonverterat?! Såg den i Norrtälje.. Silverfärgad.. någon som vet vilken den är?
Kristian wrote:Såg en svart 205 gti parkerad nära min flickvän i solna idag.. hade en streamer i vindrutan med "Baugette (///) Racing".
Vems i klubben är den?
Och igår fick jag vrålpisk när jag lånade min flickväns farsas Audi A4 1.8T 180hk av en 307a. Den gick som ett jävla as och jag tyckte mig höra en dump. Diesel eller kanske något turbokonverterat?! Såg den i Norrtälje.. Silverfärgad.. någon som vet vilken den är?
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Kristian wrote:Såg en svart 205 gti parkerad nära min flickvän i solna idag.. hade en streamer i vindrutan med "Baugette (///) Racing".
Vems i klubben är den?
Vems i klubben är den?
i lördags när jag åkte från gbg lite efter 15.00 kanske 15.15 så mötte jag på motorvägen, i höjd med landvetter nästan, en röd dimma kittad 206:a, som såg FEEEEEEET ut, tyvärr ser man ju inte så noga när man åker på motorvägen, för jag skulle vilja titta närmare på den en dag är det någon som vet vems den är?
/andreas.
<---- silvrig 206 gti -03. SÅLD
saknar den faktiskt lite...