Dieselpeugeot..
Det är rätt! det ska vara dom hårda tändkablarna
BMW körde 24h på nürnburg ring för ett par år sedam i en 320d... gick ganska bra från vad jag hörde
//
Since the inception of the 24 Hour Race on the Nürburgring in 1970, a BMW has crossed the finishing line as overall winner 16 times, most recently in 1998. That year saw a BMW 320d become the first diesel-powered touring car to win such a marathon event.
\\
BMW körde 24h på nürnburg ring för ett par år sedam i en 320d... gick ganska bra från vad jag hörde
//
Since the inception of the 24 Hour Race on the Nürburgring in 1970, a BMW has crossed the finishing line as overall winner 16 times, most recently in 1998. That year saw a BMW 320d become the first diesel-powered touring car to win such a marathon event.
\\
Peugeot 205 GTI '89
Hans Joachim Stuck har dubbla licenser, tysk och österrikisk, så han var inbokad som förare på ringen på båda diesel-bmw-orna ifall nån skulle vinna.
Sen gjorde dom en reklamfilm där han kör fram en racedekalad bil till en bensinstation och vill ha diesel när servicekillen kommer med bensinslangen.
Och i fjol var en Seat Turbodiesel bland dom snabbaste i våran raceserie.
Sen gjorde dom en reklamfilm där han kör fram en racedekalad bil till en bensinstation och vill ha diesel när servicekillen kommer med bensinslangen.
Och i fjol var en Seat Turbodiesel bland dom snabbaste i våran raceserie.
BMW körde 24h på nürnburg ring för ett par år sedam i en 320d... gick ganska bra från vad jag hörde![]()
Håkan Johansson startade träningen i STCC-privat cupen på Anderstorp i dag med en BMW 320 D E46, men han har tydligen haft problem.
Nu tar vi det lugnt, vi ska inte förivra oss med fakta här.
Fiat Abarth 1000 Turismo Competicione
Fiat Abarth 1000 Turismo Competicione