in handlat en styling bok BARA för 206
in handlat en styling bok BARA för 206
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10001&storeId=10001&productId=19051&langId=-1&parent_category_rn=10002
2 veckors väntan är över i dag kom boken, se om den kan ge några upp slag
det enda tråkiga är att den bara finns på engelska eller franska.
2 veckors väntan är över i dag kom boken, se om den kan ge några upp slag
det enda tråkiga är att den bara finns på engelska eller franska.
Last edited by myran on Thu Jun 30, 2005 13:05, edited 1 time in total.
peugeot 206 xsi
iss är som tomtar. alla pratar om dom men ingen har sett dom
iss är som tomtar. alla pratar om dom men ingen har sett dom
Var den något att ha då? Vad kostade den på Micro?
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
har den där för 306. Tyvärr låg den ute i regnet i förrgår natt så den blev lite knögglig.
Men sidorna klibbade inte ihop iaf så det va ju tur det.
Dom hade ju använt en Xsi eller nått sånt så allt stämmer ju verkligen inte men kan va bra å få lite tips iaf.
Dom hade ju använt en Xsi eller nått sånt så allt stämmer ju verkligen inte men kan va bra å få lite tips iaf.
I en Peugeot Klubb nära dig
Medlem nr 1074
- 306GTi 97B - - såld
HellGhost wrote:har den där för 306. Tyvärr låg den ute i regnet i förrgår natt så den blev lite knögglig.Men sidorna klibbade inte ihop iaf så det va ju tur det.
Som sagt så borde det vara lag på sådana böcker, stod så mycket nyttigt!
HellGhost wrote:har den där för 306. Tyvärr låg den ute i regnet i förrgår natt så den blev lite knögglig.Men sidorna klibbade inte ihop iaf så det va ju tur det.
Finns denna bok att köpa nånstans i sverige?
Jag beställde den från en bildhandel här i stan som heter bilhandelshuset. Bara gick in å pratade med dem så beställde de hem en åt mig.
Så om du går in på en affär som har Haynes reparationsböcker så kan de säkert också ta hem en åt dig t.ex. Mekonomen.
Så om du går in på en affär som har Haynes reparationsböcker så kan de säkert också ta hem en åt dig t.ex. Mekonomen.
I en Peugeot Klubb nära dig
Medlem nr 1074
- 306GTi 97B - - såld
mp+ wrote:HellGhost wrote:har den där för 306. Tyvärr låg den ute i regnet i förrgår natt så den blev lite knögglig.Men sidorna klibbade inte ihop iaf så det va ju tur det.
Finns denna bok att köpa nånstans i sverige?
jag beställde min för längesedan på http://www.margie-bookshop.se/
damp ner i brevlådan några dagar senare
såg den inte där nu (kikade snabbt bara) men annars e det la bara å ringa å höra sig för.
Det Var Bättre Förr!