Hej,
är de någon som har några bra tips på sänksatser till en 307:a? Då den är lite högre fram en bak så skulle jag vilja ha en sats som sänker typ 45mm fram å 30mm bak eller nåt.. Vad tror ni om de? är de en lagom sänkning?
Mvh
David
Sänka 307
- Jesper Cronelid
- Klubbmedlem

- Fredrik Pettersson
- Jesper Cronelid
- Klubbmedlem

MHstyling säljer väl H&R. Ligger vid Stigs Center. Mekonomen tror jag säljer de t.o.m. Annars så har du Lesjöfors, halva prsiet ungefär, iaf till 205. Finns på Mekonomen också.
Så jätte svårt att byta är det väl inte, iofs så jag skulle inte våga mig på det. Men det finns säkert någon i klubben som kan hjälpa till.
Så jätte svårt att byta är det väl inte, iofs så jag skulle inte våga mig på det. Men det finns säkert någon i klubben som kan hjälpa till.
Fram är det enkelt, kunskapen finns på forumet om du vill läsa dig till det, annars så finns det några själar i GBG som nog kan hjälpa dig, tror jag.
Hur är det bak på 307an, är det coilover, eller står fjädern fritt från dämparen? Står det fritt så är det inga problem att byta där, tror jag.
Hur är det bak på 307an, är det coilover, eller står fjädern fritt från dämparen? Står det fritt så är det inga problem att byta där, tror jag.
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW