Ojämn gång 205a
Ojämn gång 205a
Hallå..
det uppstod ett problem för mig i fredags kväll. Jag stampa på lite på väg hem från stan. När ja hade kommit hem så började den gå VÄLDIGT ryckigt å även Diagnos lampan lyste..
Kollade rotor å fördelare såg fint ut. går på tre när man försöker gasa lite...
man får lixom smyga upp den i fart...
va ska ja ta mig till..?
det uppstod ett problem för mig i fredags kväll. Jag stampa på lite på väg hem från stan. När ja hade kommit hem så började den gå VÄLDIGT ryckigt å även Diagnos lampan lyste..
Kollade rotor å fördelare såg fint ut. går på tre när man försöker gasa lite...
man får lixom smyga upp den i fart...
va ska ja ta mig till..?
- BANZAI3030
Coolgate wrote:hmm...
Var utläser mig felkoden sen då?
var dyker själva koderna upp?
En liten gul lampa i instrumentpanelen, mer känd som k-lampan, blinkar ett visst antal gånger
107 H.U.S.T.L.E.R
myspace.com/billcollectr
- BANZAI3030
Coolgate wrote:så, va ute å provade!
Först så satt ja den i mellan läge.. sen släppte till tändningsläget.. då tändes K-lampan.. sen slockde den... sen blinkade den 2ggr.. sen så lös den igen...
Hmm... 2 blink me andra ord?.. Hmm... 11är ju de minsta i listan..?
E inte hundra, men jag tror att det där menar 12.
Ett blink, en paus och sen 2 korta blinkningar...
107 H.U.S.T.L.E.R
myspace.com/billcollectr
Bilen kom nu från Verkstaden.. de kunde inte hitta felet.. gav mej en flaska STP Variant fast Redline! Gaah..
Bilen går verkligen konstigt... svarar konstigt på gas.. å blöddrar på höga varv...(över4) sen är tomgången väldigt ojämn, å trampar man till på gasen på tomgång så blöddrar den upp till 3 tusen... å ev bakskjuter...
Snälla nån hjälp mig?
LMM?
Bilen går verkligen konstigt... svarar konstigt på gas.. å blöddrar på höga varv...(över4) sen är tomgången väldigt ojämn, å trampar man till på gasen på tomgång så blöddrar den upp till 3 tusen... å ev bakskjuter...
Snälla nån hjälp mig?
LMM?
- Johnney Boi
- Johnney Boi