Eftersnack Halmstadträffen 9 Juli 2005

Här diskuterar vi såväl våra egna officiella träffar som mindre sammankomster och andra evenemang
Locked
lumpan

Post by lumpan »

Sager är tyngst...
Mita suger bäst...
Jesper är sötast...

Pellew var snabbast. :)
Erik Lundberg
Falun

T16-94
Mi16-92

Nej, låt tjejen styra dig. Och bli inte för upprörd över att du inte hittar hålet!! Vi är bra på annat, fickparkering t.ex.
Kleverin

Post by Kleverin »

Mycket lyckad helg, Tack så fruktansvärt mycket!!! Jag tyckte nog bilskroten (jag vet, bildemontering) var det aldra mest intressanta och det minst lyckade den tryckande hettan som var i dalen vid Dalhems. Regnet kom som en befriare!
*kram* på er som höll i trådarna, ska spara semesterdagar om jag skulle jobba denna helg nästa år...

Ses snart igen hoppas jag!
Jag har alltid rätt. Det bara är så.

Jag är handledare till min kompis som ska ta körkort.. ska lära honom älska bilar.

Äger: Flizan. Skoda Filicia
Längtar efter: Pugg 1007. tänk om man hade råd..
Lilla Bus är död. Skrotad i feburari -06
gargamel

Post by gargamel »

tycker folk glömmer kvällsdoppet! riktigt skönt, synn bara att manetdrinken blev uthälld :) diskade du glaset efter? :lol:
<b> <u>
[Kör] Audi A4 1.8t </u>
[renovering] Sunbeam Alpine -66
[renovering] 205 cti -89
[kört] Mitsubishi evo IV
[kört] 205 gti16-91
[kört] 106 Rallye-97
[kört] 205 gti-88
Radeon

Post by Radeon »

Panzer wrote:Så vart jag hemma då efter lite strul med kasst batteri. Nåja, jag hade OTROLIGT SKOJ! Fysatan va underbart härligt det var. Tack till Peter och stort tack till Simon! Jag blev karatepackad tidigt på kvällen efter att bara ha ätit två baguetter där på bildemonteringen. Sen höll det i gött fram tills 2. Då orkade jag nog inte mycket mer har jag för mig. Lol till killen som ramlade över mina fötter mitt i natten, vem det nu var. Och lol till killen som utförde en gräddattack på mig i sömnen, vem det nu var. Grrrr! :twisted:

Vädret vart kanon, vattnet varmt och ja...obeskrivligt vilken fullkomlig lycka jag känner just nu. Härligt att sätta ansikten på alla namn. Och det där med ett medlemsgalleri. Det kanske man skulle ordna ja. Nån som orkar slänga ihop en php-sida där man kan lägga till medlem med namn och bild?

På tal om bilder så har jag en hel del som jag snart lägger upp. Har lite filmer också. Mycket viktigt att allt material kommer upp så vi får se! :lol: Ni som inte kan lägga upp bilder, lägg till mig på msn så löser vi det i morgon. Reser till sydney 3 veckor nu på tisdag och är hemma 3'e augusti.

En sista sak...

Sager är tyngst...
Mita suger bäst...
Jesper är sötast...

Sen kommer jag inte ihåg mer. :) PUSS!

på första svarar jag. DET VA JAG!! förlåt
och den andra svarar jag. JAG IGEN! förlåt tusen gånger.. det gick överstyr för mig.. :oops:
Körde förut 306 RC Edition.
PelleW
Senior

Post by PelleW »

lumpan wrote:Sager är tyngst...
Mita suger bäst...
Jesper är sötast...

Lätt! :drink:

Asså fysatan vad jävla kul det var! :D Ni som inte kom missade årets, nej snarare årtusendets event! Jag ville inte att dagen skulle sluta! :D

Tack till Peter o Simon. :3some:

Militärtältet som sattes upp för att folk skulle ha någonstans att sova användes bara av en person: Ottis! :lol:

TACK ALLA för den roligaste, mest intressanta, karatefullaste, varmaste, och bästa träffen i PSC:s historia!
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Peter Igelhammar
Crew
Crew

Post by Peter Igelhammar »

Haha då e jag vid datorn för första gången sedan i fredags. TACK ALLA NI SOM KOM! Hade det inte vatt för er,så hade det inte blitt nått. Sitter o skriver på en summering som kommer upp i veckan. Men det e mänga som kommer att stå på tacklistan.

Forumet har nog inte stått still så mkt nånsin. :) 69 bilar räknade vi in! Har en del filmer o bilder som oxå ska läggas upp. Kan inte bildarkivet öppna??? Bumbi tog några riktigt najs bilder på kvällsdoppet. Ang manetdrinken, vi la masa maneter i ett grogglas med cola/sprit/is. Men tyvärr så såg Robert det :(

Dagen var grym o festen lika rolig. Cinas "lek" var väl förmodligen kvällens roligste. Vi skrattade så att magen gjorde ont. Mita gillade turkshotsen så mkt att en petflaska försvann. :D :twisted:

30 grader sol o 22-24 i vattnet , en öl i handen o 50 klubbkompisar att festa med, kan man begära mer? Bäst var att Ottis sov själv i militärtältet, så lönt att jag satte upp det, not :!:

Filmen när vi kör ölhävning o Tobbe pausar för att dricka grogg kan man se 1000 ggr. :D :D :lol: :lol:

JAg har precis kört bort alla sopor o tackar lite snabbt för hjälpen med städning. Simon blev superglad över hjälpen. Ojoj vilken träff.

Spammar mer sedan . TACK IGEN ALLA SOM KOM
Peugeot Sport Club Crew
http://www.igelhammar.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Just nu:
307 Kombi HDI FAP 08a 110 pigga

Tidigare:
406 coupé, 106 Rallye, 205 Gti, 405 mi16 ,309 Gti/16, 205 cti mi16

Vem är Mr Cap?
Du må ikke drite i hanskeromme.
maniac

Post by maniac »

glömde ge en eloge till Rosefors :)
trots att han är bannad här så dök han upp på träffen med bra humör å hjälpsam inställning :)
klart råaste T16 har han oxå! inget bling bling 8)
hoppas desutom att 306:an som blev påkörd klarar sig :cry: snygg som f*n var den!

oftopic : tjejen ringde när vi stod hos stureson....kan du komma hem nu,det ösregnar å åskar som faaaaaaan å jag har glömt husnycklarna.

hehe....hon fick vänta 1 timme innan jag var hemma å då hade åskvädret å regnet upphört :twisted:
Det Var Bättre Förr!
closetland

Post by closetland »

PelleW wrote: Ni som inte kom missade årets, nej snarare årtusendets event! Jag ville inte att dagen skulle sluta! :D

Rub it in why dont ya....? :cry:
äntligen har man sett NIN.

http://www.nin.com/current/photos/6_18_05.jpg

405mi16 1991*krockad och skrotad*
405mi16 4X4 1990*såld*
BX 16V 1988*såld och påväg till slakten!!*
Fiat Turbo Coupe 20v 98 http://www.peugeot-sport-club.com/forum ... highlight=
maniac

Post by maniac »

closetland wrote:
PelleW wrote: Ni som inte kom missade årets, nej snarare årtusendets event! Jag ville inte att dagen skulle sluta! :D

skyll dig själv! :twisted:

:wink: *kramas* :D
Det Var Bättre Förr!
PelleW
Senior

Post by PelleW »

closetland wrote:

Jag kan inte hjälpa det. :( Det var så satans kul helt enkelt! :D
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Garvis

Post by Garvis »

gargamel wrote:tycker folk glömmer kvällsdoppet! riktigt skönt, synn bara att manetdrinken blev uthälld :) diskade du glaset efter? :lol:

kvällsdopp??? Jag och Radeon var i plurret en gång till vid 04-tiden :drink:
/ Staffan Halth, PSCoS-member nr: 633
Körde VIT 406 -97
Kör M5 Touring
Bilder finns här
Radeon

Post by Radeon »

Garvis wrote:
gargamel wrote:tycker folk glömmer kvällsdoppet! riktigt skönt, synn bara att manetdrinken blev uthälld :) diskade du glaset efter? :lol:

kvällsdopp??? Jag och Radeon var i plurret en gång till vid 04-tiden :drink:

precis :) alla somnade.. och det var bara jag garvis och joi som va ute :) garvis och jag peugeotfulla som tokas :D
Hannes Alvesson
Klubbmedlem
Klubbmedlem

Post by Hannes Alvesson »

PelleW wrote:
lumpan wrote:Sager är tyngst...
Mita suger bäst...
Jesper är sötast...

Lätt! :drink:

Asså fysatan vad jävla kul det var! :D Ni som inte kom missade årets, nej snarare årtusendets event! Jag ville inte att dagen skulle sluta! :D

Tack till Peter o Simon. :3some:

Militärtältet som sattes upp för att folk skulle ha någonstans att sova användes bara av en person: Ottis! :lol:

TACK ALLA för den roligaste, mest intressanta, karatefullaste, varmaste, och bästa träffen i PSC:s historia!

jag instämmer med pellebästv...
å en ska till pelle e bäst :gogo:
boh

s2 rallye
Peter Igelhammar
Crew
Crew

Post by Peter Igelhammar »

Claes B blev garanterat karatefull! :lol: Han vet inte var han e, vart han ska och vad han ska göra där!

Hundarna o Cina sover gött.

Vem tog bänklistan? Jag gav nån den att ta med hem.
Last edited by Peter Igelhammar on Sun Jul 10, 2005 23:54, edited 1 time in total.
Peugeot Sport Club Crew
http://www.igelhammar.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Just nu:
307 Kombi HDI FAP 08a 110 pigga

Tidigare:
406 coupé, 106 Rallye, 205 Gti, 405 mi16 ,309 Gti/16, 205 cti mi16

Vem är Mr Cap?
Du må ikke drite i hanskeromme.
Garvis

Post by Garvis »

Peter Igelhammar wrote:Claes B blev garanterat karatefull! :lol: Han vet inte var e, vart han ska och vad han ska göra. Hundarna o Cina sover gött.

Classe fick lite fin Bacardi Black att yrsla till på, fungerade bevisligen utmärkt.
Körde VIT 406 -97
Kör M5 Touring
Bilder finns här
Radeon

Post by Radeon »

Garvis wrote:
Peter Igelhammar wrote:Claes B blev garanterat karatefull! :lol: Han vet inte var e, vart han ska och vad han ska göra. Hundarna o Cina sover gött.

Classe fick lite fin Bacardi Black att yrsla till på, fungerade bevisligen utmärkt.

haha.. och vi tog fram den fina spriten när alla hade somnat :) jag fattar inte hur vi kunde bada lr överhuvudtaget gå.. fyfan så vi söp garvis :D
Hannes Alvesson
Klubbmedlem
Klubbmedlem

Post by Hannes Alvesson »

appropå somna tidigt vem gav mej min sovsäck å sa åt mej å sov i tältet å inte brevid?? :oops:
boh

s2 rallye
Garvis

Post by Garvis »

Radeon wrote:haha.. och vi tog fram den fina spriten när alla hade somnat :) jag fattar inte hur vi kunde bada lr överhuvudtaget gå.. fyfan så vi söp garvis :D

Klart som faen vi söp, det var ju fest! Hörde jag skål?
Körde VIT 406 -97
Kör M5 Touring
Bilder finns här
Apollo

Post by Apollo »

Trodde aldrig jag skulle hinna till McDonalds klockan 9 på morgonen efter 7mils omväg, men det var visst fler än jag som va sena :) Bra planering av dagen och intressant att besöka bildemonteringen. Kul att se lite folk ifrån forumet också. Tummen upp!
Peugeot 308
warp

Post by warp »

Image

.... :D
Locked