Tackar och bockar över att man gått så obemärkt förbi... men det är Lugnt... vet inte vem du är heller. Nästa stora träff ska jag ha min tröja som det står Tezz på. Så alla vet...
Du får leta up pen bild där du är med, så kommer det bli "aha, e de hon"
Erik Lundberg
Falun
T16-94
Mi16-92
Nej, låt tjejen styra dig. Och bli inte för upprörd över att du inte hittar hålet!! Vi är bra på annat, fickparkering t.ex.
Tackar och bockar över att man gått så obemärkt förbi... men det är Lugnt... vet inte vem du är heller. Nästa stora träff ska jag ha min tröja som det står Tezz på. Så alla vet...
Du får leta up pen bild där du är med, så kommer det bli "aha, e de hon"
Xazh wrote:Jodå det är allt Joppe här du får skicka över speciel bilderna hehe.. Adda mig på msn [email protected]
Klart!
Synd att vi inte tog fler bara... Dit igen?
Klart att vi drar dit igen senare i sommar..vi får snacka med simon vi skulle höras av han skulle kanske komma upp til norrköping också.. Tylö äger iallafall ..pass på flera brudar
Panzer wrote:Jag vill ha uppdateringar från wobert
Hehe jadu.. sitter faktiskt hemma hos tjejen nu .. o jag har träffat hennes morsa men hon har inte sagt nånting som tur är.. allt är som vanligt :D:D *andas ut*
Vanta tills hon blir ensam med dig och trycker in dig i mork garderob.
Harligt med alla bilder samlade!!
Robert Johansson
If it's not a rotor, it's not a motor.
ottis wrote:happ! då var men hemma i regnet igen!!
236mil då cirkeln var sluten!
bilen var tung på vägen hem hade flyttgods som inte kommet med innan...
Skönt att du kom hem helskinnad... 236 mil är tufft, vi hade bara 97.
hade det inte varit för att dämparna gick i bott... så hade jag inte haft några känningar... nu var det lite ont i ryggen av dunsar...
samt att jag inte hade koll på att grabben satt på ena säkerhetbältet till barnstolen fick lite skavsår
kan tänka mig den resan många gånger i GTI!!
Peugeot Sport Club
Fredri k Otterdahl
405 Mi16
Tack till Alla i klubben som hjälpt mig det sista! söker en slang