Peter Igelhammar wrote:JAg satt på ett cafe i hästveda (byhåla) idag, massa mil hemmifrån, in kommer Ricket16 som oxå bor massa mil härifrån. Gissa om vi bägge blv förvånade
Skumt!
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. |Jag såg den live!
Peter Igelhammar wrote:JAg satt på ett cafe i hästveda (byhåla) idag, massa mil hemmifrån, in kommer Ricket16 som oxå bor massa mil härifrån. Gissa om vi bägge blv förvånade
Haha, det var kul!
När jag åkte hem till mina föräldrar förra veckan stannade jag på McDonalds i Vårgårda och åt. Har aldrig ätit där förut! Vem kommer in då? Jo, Tim, Rickards Ljungby-kompis!
När jag och min dåvarande tjej handlade på ICA i Visby förra sommaren så satt Freddan med tjej där på parkeringen..det tycker jag nog slår era historier
Haha, det var kul!
När jag åkte hem till mina föräldrar förra veckan stannade jag på McDonalds i Vårgårda och åt. Har aldrig ätit där förut! Vem kommer in då? Jo, Tim, Rickards Ljungby-kompis!
Bystedt wrote:När jag och min dåvarande tjej handlade på ICA i Visby förra sommaren så satt Freddan med tjej där på parkeringen..det tycker jag nog slår era historier
det värsta var att det var din tjej eller?? *kunde inte låta bli!!*
Äger: *406 SS -02 "Lady"
I Garaget: *projekt 2012"Babe" *Nissan Stagea "Skyline Kombi" RSfour *dremel multi
Christian Olsén - Peugeot Sport Club | CREW Träffansvarig Utsedd till klubbens starkaste person! Psc Medlem #906 Filmstjärnan
jag såg en silverfärgad 306a med gamla jättestreamern norr om uppsala innan idag.. jag körde söderut o 306an norrut... kan vart vid fyratiden kanske... nån som erkänner?
Bystedt wrote:När jag och min dåvarande tjej handlade på ICA i Visby förra sommaren så satt Freddan med tjej där på parkeringen..det tycker jag nog slår era historier
det värsta var att det var din tjej eller?? *kunde inte låta bli!!*
Min bitch var iaf snyggare än den du har med dig till Gotland...