Bästa sätt att "bygga" nät i huven?

Frågor om styling eller ljud och bild i bilen (In-Car Entertainment)?
Post Reply
Zn@ke

Bästa sätt att "bygga" nät i huven?

Post by Zn@ke »

Tja! Vilket är det bästa sättet att bygga nät i grillen på? Och hur ska man fästa på insidan för att få det bäst? Lite tips och råda skulle smaka gott ;P

M.v.h Daniel
Livet börjar vid 0 och slutar vid 100.
0 - 100 på 8,9 sek..........................
PelleW
Senior

Post by PelleW »

Jag antar att du har en 206:a. *tittar på avataren* Jag har en bild på hur jag har gjort men Bildarkivet fungerar tyvärr inte.

Hursomhelst så sågade jag helt enkelt bort det som stack upp ovanför huven och klämde nätet mellan undersidan på huven och det som blev kvar av plastbiten på undersidan.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Zn@ke

Post by Zn@ke »

Thx... Nu när jag sökte lite (Vilket jag givetvis skulle gjort från början) hittade jag exakt den beskrivning du ger i ett tidigare inlägg men man får tacka och bocka i alla fall, Pelle!

Nu ska det ut och sågas :))
Livet börjar vid 0 och slutar vid 100.
0 - 100 på 8,9 sek..........................
PelleW
Senior

Post by PelleW »

Zn@ke wrote:Thx... Nu när jag sökte lite (Vilket jag givetvis skulle gjort från början) hittade jag exakt den beskrivning du ger i ett tidigare inlägg men man får tacka och bocka i alla fall, Pelle!

Nu ska det ut och sågas :))

You´re welcome. :)
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Post Reply