Varför har man ett sånt alternativ för anyways??
Vilka ska till ActionMeet på Mantorp den 6 Aug??
- danielr112
Någon som har sovplats för 2 trötta norrlänningar på fredag om vi nu är där i god tid??? Eller man kanske ska ta tältet och bo på området så man slipper köa på morgonen.
Givetvis när Mantorp, hmm jag tror det stod att man fick besiktiga bilen redan på fredag.
Mvh Inge
Givetvis när Mantorp, hmm jag tror det stod att man fick besiktiga bilen redan på fredag.
Mvh Inge
Rosefors mf alla bilar över 13 sec på 402m klassas som A eller EPA traktorer och ska ha en röd varnings triangel där bak så man hinner väja eller bromsa om den befinner sig på allmän väg 
Tox wrote:Någon som har sovplats för 2 trötta norrlänningar på fredag om vi nu är där i god tid??? Eller man kanske ska ta tältet och bo på området så man slipper köa på morgonen.
Mvh Inge
Det finns många tältplatser på och runt området så tält funkar alldeles utmärkt.
Skulle va grymt kul att få se din bil in action
MVH
Peugeot 307 Sport 2,0 SW
- Håkan.S
- Klubbmedlem

- Håkan.S
- Klubbmedlem

Tox wrote:Ni som varit på Mantorp, hur brukar fästet vara???
Eftersom Veidec nitro festival kördes nu i helgen där och de bästa banprepparna i hela europa va där så tror ja nog att fästet räcker åt dej
Fast det finns ju folk som har haft hjulspinn heeeeela rakan med snikbygda bmw-turbos hehe.
Enda nackdelen med mantorp är att strippen ligger i en svag uppförsbacke.
Peugeot 307 Sport 2,0 SW
Nu är det ordning på bilen ... stabilt ladd på alla växlar o varv.
Variation är från 1.9-2.1 bar.
Så jag åker neråt på Torsdags natt eller fredag morgon.
Nu ska vi se om jag lyckas med en 11
Variation är från 1.9-2.1 bar.
Så jag åker neråt på Torsdags natt eller fredag morgon.
Nu ska vi se om jag lyckas med en 11
Rosefors mf alla bilar över 13 sec på 402m klassas som A eller EPA traktorer och ska ha en röd varnings triangel där bak så man hinner väja eller bromsa om den befinner sig på allmän väg 
Tja .. kanske det, man vet aldrig
Men har man inte provat så vet man inte.
Enda jag vet att den höll ett par testrepor i dag och 2.1 laddet på maxvarv ett gäng race. Men det blev som en ny bil med laddet stabilt från 4500rpm.
Skulle det vara drivlinan som åker så fixar jag det på plats, tar nog med mig en låda och drivaxlar.
Tias vad tror du rasar??
Jag tror motorn håller så länge jag inte skuter gas på fullt ladd iaf.
Enda jag vet att den höll ett par testrepor i dag och 2.1 laddet på maxvarv ett gäng race. Men det blev som en ny bil med laddet stabilt från 4500rpm.
Skulle det vara drivlinan som åker så fixar jag det på plats, tar nog med mig en låda och drivaxlar.
Tias vad tror du rasar??
Tox wrote:Tja .. kanske det, man vet aldrig
Tias vad tror du rasar??
Va ska du köra gas i bilen också?
Jag tror du rensar 2:ans drev i lådan och knutar och axlar håller på 1:an.
Hmm ... gasen har jag haft ett tag. från rejset med supran, då åkte jag inte gas men repan efter så bjöd jag peggan 55hk gas med 2 bar i ladd på 3:an och 4:an