Vet inte .. dom rullande som finns här uppe tror jag bara pallar ca 300hk
Och bulta lös motorn för att sätta den i en bänk och bromsa det orkar jag inte.
Rosefors mf alla bilar över 13 sec på 402m klassas som A eller EPA traktorer och ska ha en röd varnings triangel där bak så man hinner väja eller bromsa om den befinner sig på allmän väg
Fnatte >>> skulle du kunna ha en löpande väderapport???
Jag kommer nog att åka i morgon natt eller fredags morgon.
Men skulle det vara så att dom lovar att det blir ösregn hela lördagen så känns det drygt med nästan 100 mil enkel väg ... för att se på blötan.
Rosefors mf alla bilar över 13 sec på 402m klassas som A eller EPA traktorer och ska ha en röd varnings triangel där bak så man hinner väja eller bromsa om den befinner sig på allmän väg
Tox wrote:Fnatte >>> skulle du kunna ha en löpande väderapport??? Jag kommer nog att åka i morgon natt eller fredags morgon. Men skulle det vara så att dom lovar att det blir ösregn hela lördagen så känns det drygt med nästan 100 mil enkel väg ... för att se på blötan.
Det skulle jag väll kunna, men det känns som mycket kan ändra sig under tiden du är framme vid Mantorp...
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
Sammanlagt tio peggar som e bokade nu, skulle vara riktigt kul att se. hmm får se om man tar sig ner. lädret vill egentligen inte det men vafan nudlar.
Vet någon om man får besiktiga på fredag men ändå åka ut från området med bilen???
witty wrote:Sammanlagt tio peggar som e bokade nu, skulle vara riktigt kul att se. hmm får se om man tar sig ner. lädret vill egentligen inte det men vafan nudlar.
fel det är 12st peggar som är annmälda
har jag fått det till typ i allafall
peugeot 206 xsi
iss är som tomtar. alla pratar om dom men ingen har sett dom
10-12 peggar Komigen nu!
Det KOMMER 18 Seatbilar ju Peggar kryllar det av, vi kan ju inte bli slagna av Seat...eller Jag är inte inräknad i dessa 18...ännu. Tror jag avstår. Dåligt väder ju.
Partytält har Seatklubben fixat ifs men tråkigt om det blir regningt ändå.
SVERIGE SVERIGE SVERIGE PeugeotSportClub of Sweden --RedBull-{ 467
Vi från örebro kommer att vara där runt kl.20.00 kommer att ha med oss ett party tält och en stor Peugeot flagga, kom gärna förbi och hälsa på...
...zee ya..
Kör Honda Integra Type-R
Tidigare bilar:
Pegga 206 GTi
Pegga 205 GTi*Vinterbilen*
Golf VR6
Audi 80
Pegga 205 GTi *Första bil*